Відділення банків і банкомати відходять у минуле, - звіт «Which?» — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Відділення банків і банкомати відходять у минуле, - звіт «Which?»

Фінтех і Картки
2952
Звіт британської організації «Which?», що вивчає поведінку споживачів, показує, що за останні два роки у Великобританії закрилися 1045 банківських відділень. Причина цього — поширення онлайн-банків.
Представники банків пояснюють згортання офлайн-сервісу тим, що люди стали менше користуватися відділеннями та банкоматами, віддаючи перевагу цифровим послугам. Кількість візитів у британські відділення найбільшого банку Європи HSBC скоротилася на 40%, а 93% клієнтів вирішують всі свої фінансові питання по телефону або інтернету. З тієї ж причини страхова та фінансова компанія Lloyds планує прискорити програму закриття філій в 2017 році. Іншим свідченням переходу клієнтів на цифрове обслуговування стало зростання скачувань банківських додатків на 25% за рік.
Однак закриття відділень може призвести до втрати частини клієнтів і, як наслідок, бізнесу. Whitch? зазначає, що хоча 56% людей середнього віку користувалися в 2015 році онлайн-банком, є ще 20 мільйонів дорослих, які не можуть або не хочуть цього робити. Частково через поганий зв’язок в сільських регіонах і через низьку комп’ютерну грамотність серед літніх і малоосвічених жителів Британії. Втім, процес закриття відділень банків і банкоматів прискорюється.
HSBC закрив 27% своїх відділень, Lloyds — 14%, а на невеликий Cooperative Bank випало 53% закритих філій.
Легко зрозуміти, чому банки закривають відділення: мілленіали користуються додатками. Аналітик Business Insider Джон Хеггестьюен провів дослідження фінансових звичок та вподобань серед 1500 клієнтів різних банків у віці від 18 до 34 років. Він зробив такі висновки:
  • Банкомати чекає доля телефонних будок. Вартість їх обслуговування нижча, ніж у банківських відділень, але коли обіг готівки значно знизиться, потреба в них багаторазово впаде.
  • Основним каналом зв’язку з банком стане смартфон. Вони всюди супроводжують своїх власників, збирають про них інформацію і набагато краще знають їхні фінансові вподобання, ніж консультанти в банку.
За матеріалами:
hightech.fm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас