Куди полетять українці в 2017 році


Куди полетять українці в 2017 році

Пасажиропотік між Україною і світом поступово відновлюється. За даними Державіаслужби, в цьому році польоти виконують 10 вітчизняних компаній в 40 країн світу і 28 зарубіжних авіакомпаній в 25 країн світу. У тому числі є дві нові — польська SprintAir і сербська Airperbia. А лідирують серед країн, куди купують квитки наші співгромадяни — Туреччина, Німеччина, Італія та Білорусь, повідомили в Амадеус.

Більше дешевих квитків

Про відновлення інтересу до нашого ринку говорить і той факт, що міжнародні авіакомпанії відкривають нові рейси і розширюють частоту вже діючих напрямків у зимовий, зазвичай менш активний сезон.

Так Pegasus Airlines відкрив рейс між Анкарою і міжнародним аеропортом “Київ” 6 грудня. Стартують з чотирьох частот на тиждень, по середах, четвергах, суботах і неділях. Але сподіваються побачити попит, який дозволить до літа зробити рейси щоденними. Час вильотів відрізняється по днях тижня, причина — бажання зробити зручні стикування. У середу і суботу виліт з Києва о 5.30, у четвер о 9.00, в неділю о 13.30.

“Зараз з Анкари можна полетіти по мережі Pegasus у Ізмір, Бодрум, Амман, Ербіль”, — розповів комерційний директор генерального агента в Україні “Центр міжнародних перевезень та туризму” Олександр Яковенко.

Pegasus Airlines позиціонується як лоукост, квиток в обидва кінці Київ (Жуляни) – Анкара коштують від $70.

LOT c 26 лютого запускає рейс з аеропорту “Київ” (Жуляни). Цей аеропорт став п’ятим в сітці (літає з Борисполя, Львова, Одеси, Харкова).

Поки буде шість рейсів на тиждень. Виліт з Варшави щодня, крім суботи, о 22.40, зворотний рейс — виліт з Києва о 6.00, крім неділі. З літнього розкладу, 26 березня, польоти обіцяють зробити щоденними.

LOT відкриває рейси з Жулян на додачу до бориспільських (два щоденні), таким чином, з Києва до Варшави буде 20 рейсів на тиждень. Розраховують у Жулянах на бізнес-пасажирів, під “один день відрядження у Варшаві” і зробили розклад, втім, короткі стикування в інші міста Європи теж передбачені.

“Міжнародний аеропорт “Київ” — сучасний аеропорт, близький до ділового центру столиці. Ми раді запропонувати щоденні рейси з нього в наш центр у Варшаві. Пасажири, почавши свою подорож з нами в Жулянах, отримають доступ до всієї мережі понад 60 з’єднань, пропонованих LOT” — розповів директор з корпоративних комунікацій LOT Адріан Кубійський.

Ціни — ті ж, що на бориспільські рейси, але під новенького пропонуються хороші тарифи з пересадкою. Наприклад, у Франкфурт з пересадкою у Варшаві — в обидва кінці від 4689 грн., а тільки до Варшави і назад — 5129 грн.

До речі, як повідомили в міжнародному аеропорту Одеса, до літа LOT має намір збільшити частоту до щоденної. Такі ж плани і на Харків, де рейс був запущений лише в березні минулого року. Як повідомив UBR.ua комерційний директор з авіаційної діяльності Владислав Ільїн, з березня заявлені щоденні рейси LOT.

Стамбул і Рига

Але головна для Харкова новина — прихід Turkish Airlines. Компанія кілька років тому вносила Харків план розширення мережі, проте зробити це не дозволили квоти (тільки сім частот на тиждень для кожної із сторін, які вже використав Pegasus). Перший рейс буде здійснено Turkish Airlines 30 березня 2017 р. На старті планується чотири частоти — понеділок, середа, четвер і неділя, а з кінця травня рейси будуть щоденними.

Виліт з Харкова о 9:45, виліт зі Стамбула о 6:40. Час в дорозі 2 години 10 хвилин — 2 години 40 хвилин. Квитки доступні від 181 євро в обидва кінці.

“На запуск будь-якого рейсу пропонуються привабливі тарифи і акції, харківський не буде винятком. Вони з’являться на сайті найближчим часом”, — пообіцяла директор з корпоративних продажів і маркетингу Turkish Airlines Катерина Литвиненко.

Для порівняння: 3 лютого 2017 року Turkish Airlines додає два рейси на лінії Львів-Стамбул по п’ятницях і суботах і тепер буде літати з Галичини п’ять разів на тиждень. При цьому до 18 грудня діє акція і квиток Львів-Стамбул з датами вильоту з 8 грудня 2016 року по 31 березня 2017 року пропонується за ціною від $129 у обидва кінці з урахуванням зборів.

В Одесу з Риги з 26 березня буде літати AirBaltic. На першому етапі рейси виконуватимуться двічі на тиждень. Виліт з Риги по п’ятницях і неділях о 23:35, з Одеси — по понеділках і суботах о 03:45 за місцевим часом. Час польоту 2,5 години.

“До липня планується збільшити частоту до чотирьох рейсів на тиждень”, — повідомила прес-секретар Міжнародного аеропорту “Одеса” Марія Попович.

Ціна квитка на сайті авіаперевізника від 86 євро, в обидва кінці — від 158 євро. А Nordica c травня буде літати в Одесу на бортах і під кодом LOT, стратегічну угоду вже підписано.

Що стосується вітчизняних авіаперевізників, то плани розширення мережі регулярних рейсів вони поки не розголошують. Приміром, “Браво” нещодавно отримав призначення на регулярний рейс в Кіттіля (Фінляндія) з Одеси і Харкова. У розклад Харкова рейс у Фінляндії вже заведений на час новорічних свят. Однак генеральний директор авіакомпанії “Bravo Airways” Віктор Телегін уточнив, що мова все одно йде про чартери.

“Якщо наш партнер забезпечить завантаження — полетимо. Про нові регулярні рейси поки не йдеться”, — зауважив він.

Оксана Гришина

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Особисті фінанси
Дивись також
В Контексті Finance.ua