Тарифи ростуть: Мінінфраструктури під виглядом уніфікації знову намагається змінити тарифи на залізничні перевезення


Тарифи ростуть: Мінінфраструктури під виглядом уніфікації знову намагається змінити тарифи на залізничні перевезення

Міністерство інфраструктури України намагається таємно збільшити тарифи на залізничні вантажні перевезення під приводом створення конкуренції з автотранспортом.

Про це йдеться в листі директорів цілої низки українських ГЗК (Південний, Інгулецький, Полтавський, КЗРК, Північний, Центральний) і металургійних підприємств (“АрселорМіттал Кривий Ріг”, “Запоріжсталь”) на адресу міністра економічного розвитку і торгівлі України, міністра інфраструктури України, міністра фінансів України і голови регуляторної служби України.

Як вказують автори листа, в поточному році підвищення тарифів на залізничні перевезення вже відбулося. “З урахуванням нещодавньої індексації тарифів на 15% з 30 квітня цього року, новий проект наказу по суті є ще одним їх підвищенням”, – пишуть автори звернення.

“Під приводом усунення тарифної дискримінації при перевезенні вантажів на короткі відстані пропонується суттєве збільшення тарифу на наявні безальтернативні залізничні перевезення на відстань понад 500 км, тобто ті, які використовуються великими вантажовідправниками. Таким чином, усуваючи тарифну дискримінацію в перевезенні вантажів на короткі відстані, ініціюється дискримінація перевезень на довгі відстані у вигляді підвищення тарифу. При цьому, по всій шкалі від 500 до 2 190 км залізничний тариф зростає до 18%”, – підкреслюють директори підприємств. Нині “Укрзалізниця” і так може надавати знижки до 20% на залізничні перевезення за окремими напрямками, тому необхідності в означених змінах немає жодної. Для створення конкуренції автотранспорту досить лише вміти ефективно використовувати наявні інструменти.

На думку підписантів, такі рішення можуть нашкодити не тільки всім вантажовідправникам на далекі відстані, а й розбалансувати і без того вкрай складну ситуацію в транспортній сфері, що склалася після нещодавньої 15%-ї індексації залізничних тарифів, а також знизити податкові надходження до державного бюджету України.

Крім того, рішення приймалося без відкритого обговорення з усіма учасниками ринку залізничних перевезень.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua