Києву пообіцяли нову Окружну дорогу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Києву пообіцяли нову Окружну дорогу

Казна та Політика
4693
У Києві може з’явитися нова Окружна дорога, а столицю з найближчим передмістям хочуть пов’язати тролейбусними лініями. Такі плани у обласної влади, в КМДА поки їх обговорювати не готові. А експерти вважають, що тролейбусне сполучення – занадто дороге задоволення, яке бюджет не потягне.
Обласна влада пропонує побудувати дублера Окружній на ділянці від Житомирської до Одеської траси, який пропускає 25-30 тисяч машин в день. За задумом це має розвантажити столицю від транзитного транспорту. Попередньо, реалізація проекту займе близько трьох з половиною років і вимагає приблизно $ 300 млн інвестицій. Про це розповів перший заступник голови Київської ОДА Лев Парцхаладзе. За його словами, проектом вже зацікавився Всесвітній банк. Але потрібно ще вирішити питання із землевідведенням.
«Зараз ми створюємо робочу групу на чолі з профільним міністром, за участю “Укравтодору” та інших зацікавлених сторін. Уже поспілкувалися і з Світовим банком. Там виявили бажання взяти участь і готові проконсультувати нас, як це правильно організувати. Якщо все піде добре, реалізувати все можна за три з половиною роки з урахуванням підготовки проекту, відведенням землі та проведення тендерів», – говорить Парцхаладзе.
Про міста, через які пройде нова дорога, влада поки не говорять і визнає, що над цим доведеться попрацювати. «Є ще не вирішені питання із землевідведенням. Передмістя так активно ростуть, що часом вже немає можливості розширювати дороги. Ми будемо домовлятися – і не тільки з сільрадами, але і з приватними власниками », – сказав заступник губернатора Андрій Янченко.
Ще один задум – з’єднати Київ і міста-супутники (такі як Бровари, Ірпінь, Вишневе, Коцюбинське, Щасливе і Бориспіль) тролейбусами або електробусами. Причому після запуску єдиного електронного квитка в столиці пасажир зможе сісти в автобус в одному з обласних населених пунктів, оплатити весь проїзд, доїхати до Києва і з тим же квитком зайти в метро.
«Ми хочемо відтворити на рівні області структуру, подібну «Київпастрансу». Більш того, вже зареєстрували державну транспортну компанію. Почнемо з маленьких маршрутів, між містами-супутниками і столицею, причому запустимо там електротранспорт – тролейбуси або електробуси. Техніку будемо брати в лізинг. Ведемо переговори з декількома китайськими компаніями, польськими дистриб’юторами, європейськими постачальниками. Не виключається залучення і наших виробників », – говорить Янченко.
На думку експерта Григорія Мельничука, доцільність пуску електротранспорту в передмістя сумнівна. «Більш оптимальне рішення – інтеграція приміських електричок в систему міських. Подібна система прийнята в багатьох європейських містах. До того ж електрички вже існують, а тролейбусну лінію потрібно будувати з нуля », – прокоментував він.
Втім, у київській владі про це поки нічого не знають. «Перш, ніж говорити про такі плани, Київрада повинна включити ці проекти в Програму соцрозвитку столиці», – сказали нам в департаменті транспортної інфраструктури КМДА. А член транспортної комісії Київради Прохор Антоненко підтвердив, що такі проекти ще не обговорювали.
За матеріалами:
Вісті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас