696
Volvo і Geely створять спільний бренд
— Технології&Авто
Автовиробники Volvo і Geely створять суббренд, який буде призначений для китайського авторинку.
Першим автомобілем нової марки стане компактний кросовер, побудований на платформі CMA. Цю архітектуру також спільно розробили Volvo і Geely.
Кодова назва суббренда – “L”. Офіційну інформацію про бренд повинні оприлюднити в рамках майбутнього Міжнародного автосалону в Пекіні.
На початку свого існування суббренд буде представлений тільки на китайському авторинку, проте пізніше він може вийти на нові ринки.
Деякі експерти вважають, що вибір форм-фактора першої моделі суббренда не випадковий. У Китаї сегмент SUV швидко набрав популярність – за 2015 рік обсяг продажів кросоверів виріс на 50%, при середньому зростанні по ринку в 7,3%. Втім, аналітики не розділяють впевненості Volvo і Geely в новому проекті. Як доказ цього вони наводять приклад суббренди компаній Chery і Toyota – Qoros і Scion, один з яких вже канув в лету.
За матеріалами: reuters.com
Поділитися новиною
Також за темою
Китайські вчені створили ШІ, що працює у 100 разів швидше за конкурентів
SpaceX готується до виходу на ринок мобільних мереж
Жінки випередили чоловіків у використанні ChatGPT — звіт OpenAI
Маск урізає xAI: компанія звільнила понад 500 співробітників
Audi E5 Sportback втратив фірмові кільця
У Gmail з’явився нові функції: персоналізовані акції та трекінг замовлень