482
Бізнес незадоволений послугами міжнародних платежів (дослідження)
— Фінтех і Картки
Провайдер глобальних грошових переказів Saxo Payments представив доповідь з результатами дослідження транскордонних платежів під час конференції Money 20/20 Europe, яка проходить в Копенгагені (Данія).
Під час дослідження емітенти, еквайєри і торговці висловили свою думку з приводу таких важливих складових ринку, як швидкість, вартість і обмінний курс грошових переказів.
Традиційні транскордонні банківські перекази більше не є єдиним рішенням. Автори дослідження ставили перед собою мету дізнатися, чи розглядають компанії альтернативні варіанти, або продовжують за звичкою платити високу комісію за повільні перекази і несправедливий обмінний курс.
- 63% учасників дослідження не задоволені термінами доставки грошових переказів на рахунки одержувачів.
- Тільки 38% вважають курс валют при конвертації переказів справедливим.
- Тим не менше, тільки третина клієнтів шукають інші варіанти.
- Тільки 38% вважають курс валют при конвертації переказів справедливим.
- Тим не менше, тільки третина клієнтів шукають інші варіанти.
Дослідження показує, що компанії занадто зайняті повсякденними завданнями і якісним обслуговуванням клієнтів. У них немає часу на те, щоб провести дослідження ринку і знайти більш підходящого провайдера платежів. Навіть незважаючи на те, що зміна платіжного партнера заощадила б їм частину бюджету.
- Тільки 27% респондентів знають про існування нових учасників ринку грошових переказів, які часто пропонують більш вигідні умови співпраці.
- 79,4% підпишуть контракт з іншим провайдером транскордонних платежів, якщо його пропозиція буде дешевше.
- 63% готові змінювати постачальника послуг заради більш швидких грошових переказів.
- 79,4% підпишуть контракт з іншим провайдером транскордонних платежів, якщо його пропозиція буде дешевше.
- 63% готові змінювати постачальника послуг заради більш швидких грошових переказів.
За прогнозами, до 2025 року глобальні торговельні потоки досягнуть $ 85 трлн. А 3% комісії, які стягують провайдери, досягнуть $ 2,55 трлн., які можна було б витратити на розвиток бізнесу. Небагато компаній можуть дозволити собі ігнорувати цю суму. Бізнесу пора переглянути свої пріоритети і зрозуміти, скільки може принести оптимізація процесу платежів.
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною
Також за темою
Інфографіки змін: скільки банківських карток випущено за часи незалежності
Британія протестувала дрон «Екскалібур», яким керували з іншого кінця світу
monobank почав розгортати мережу терміналів
Що варто знати про оподаткування переказів
Корейські вчені розробляють новий акумулятор, який матиме рекордну щільність енергії
Українці продовжують активно користуватися кредитними картками — огляд ринку