Банки почали заманювати до себе клієнтів, блокуюючи їм карти — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Банки почали заманювати до себе клієнтів, блокуюючи їм карти

Фінтех і Картки
6577
Українські банки нерідко використовують блокування картки клієнта, щоб отримати від клієнта документ для звіту.
У цьому плані блокування виступає просто “альтернативою” розсилки sms-повідомлень і листів клієнтам (з проханням відвідати банківське відділення).
Переляканий клієнт тільки в банківському відділенні дізнається, що доступ до рахунку перекрили не через сумнівні операції або атаки шахраїв, а через те, що менеджеру фінустанови просто потрібно було отримати від нього потрібну інформацію для звіту. Наприклад, часто банки таким чином просто “витягують” з клієнта довідку про доходи для договору іпотеки або автокредиту.
Про це розповів директор Асоціації EMA, член громадської Ради НБУ Олександр Карпов.
За його словами, з точки зору закону банк може блокувати картку тільки, коли потрібно запобігти шахрайству, тобто щоб врятувати гроші клієнта. При цьому необхідно якомога швидше повідомити про це клієнта.
Він радить українцям при будь-яких обставинах, пов’язаних з блокуванням карти, дзвонити в банк і висловлювати свою думку з цього приводу.
“Дзвінки клієнтів найчастіше записуються, і потім вам буде на що посилатися”, – додав Карпов.
Що робити, якщо банківську картку заблокували незаконно
За словами Карпова, сценарій завжди один:
- Зв’язок з клієнтською підтримкою і / або з відділенням;
- З’ясувати терміни розблокування або отримання нової карти;
- Якщо це не допомогло – потрібно письмово звертатися як в сам банк, так і в НБУ;
- Якщо дії банку спричинили конкретні незручності (наприклад, ви не змогли вчасно повернутися із закордонної поїздки, так як змушені були чекати грошового переказу від рідних) – необхідно вимагати відшкодування.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас