"Укрзалізниця" розраховує отримати 11 млрд гривень за рахунок підвищення вантажних тарифів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Укрзалізниця" розраховує отримати 11 млрд гривень за рахунок підвищення вантажних тарифів

Казна та Політика
262
ПАТ “Укрзалізниця” розраховує в 2016 році отримати додатково 11 мільярдів гривень за рахунок планованого підвищення тарифів на перевезення вантажів на 30% у два етапи.
Про це повідомив міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.
“Від пропозиції щодо підвищення тарифів, які у нас зараз є, то виходить,“Укрзалізниця” отримає 11 мільярдів гривень, з яких 9 млрд гривень піде на капінвестиції, а 2 млрд гривень – на операційні витрати”, – зазначив міністр.
Разом з тим, в ході круглого столу, присвяченого питанням тарифоутворення на вантажоперевезення, директор з реформування, правової та майнової політики “Укрзалізниці”, член правління новоствореної компанії Євген Кравцов повідомив, що в цілому в проекті фінансового плану компанії на 2016 рік закладено 15,6 мільярда гривень капітальних інвестицій, з урахуванням зростання вантажних тарифів.
Зокрема, з них 48%, або 7,5 мільярда гривень, піде на оновлення рухомого складу, у тому числі майже 1,66 мільярда гривень – на закупівлю нових піввагонів, окатишевозів і т. і.
Решта суми капінвестицій в розмірі більше 6 мільярдів гривень буде спрямована на капітальне будівництво, зокрема на реконструкцію колій, електрифікацію трьох напрямків, будівництво Бескидського тунелю в Карпатах, а також залізничні ділянки Чорноморська – Берегова.
“З них 88% коштів – власні кошти, отримані від операційної діяльності та 11% – це залучені кошти, в основному це кошти міжнародних фінансових організацій. На сьогоднішній день ми розуміємо, що через загальну економічну ситуацію і через щойно проведену реструктуризацію для нас ще закритий вихід на ринок капіталу, тому ми розраховуємо тільки на кошти ЄБРР, з ним ми працюємо ефективно, незважаючи на те, що вони мало зараз кредитують держсектор”, – сказав Кравцов.
Він також спростував інформацію в ЗМІ про висловлювання глави Міністерства енергетики та вугільної промисловості Володимира Демчишина, віце-прем’єра, міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Геннадія Зубка про нібито неможливості підвищення залізничних вантажних тарифів.
“Ні Зубко, ні Демчишин, яких цитували у пресі, не говорили про те, що не можна підвищувати тарифи, і таких інтерв’ю не давали. Таких інтерв’ю не давав і ЄБРР. У пресі дуже багато з’являється інформації про те, який вплив буде на економіку від підвищення тарифів – від “все пропало” до “взагалі катастрофа”, – підкреслив Пивоварський.
Крім того, присутній на круглому столі заступник голови Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Руслан Корж повідомив, що пропоноване Мінінфраструктури підвищення вантажних залізничних тарифів в 2016 році не суперечить макроекономічному прогнозу, який підготувало Мінекономрозвитку.
“Пропоноване підвищення додасть до індексу промислових цін лише 0,23 процентних пункти. Ми також є прихильниками того, що рано чи пізно необхідно переходити до економічної обґрунтованості тарифів. На сьогоднішній день тарифи відокремлені від економіки, то підвищення, яке з 1 січня закладено у фінплані, я би пропонував вважати неминучим”, – підкреслив Корж.
За даними Пивоварського, показник EBITDA (обсяг прибутку до вирахування відсотків, сплати податків і амортизаційних відрахувань) “Укрзалізниці”, попередньо, в 2015 році становить 18,7 мільярда гривень проти 9,7 мільярда гривень в 2014 році.
Нагадаємо, “Укрзалізниця” планує в 2016 році підвищити тариф на перевезення вантажів на 30% у два етапи: з 1 січня 2016 року на 15%, і з 1 липня – ще на 15%.
“Укрзалізниця” підкреслює, що необхідність у підвищенні вантажних тарифів обумовлена ​​тим, що темпи зростання цін на продукцію, яку споживає галузь, і рівень інфляції значно випереджають темпи зростання тарифів на вантажоперевезення і створюють диспропорцію між цінами на продукцію і вантажним тарифом.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас