PR-кампанія за звільнення Тимошенко коштувала півмільйона євро, - ЗМІ — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

PR-кампанія за звільнення Тимошенко коштувала півмільйона євро, - ЗМІ

Казна та Політика
773
Лобістська фірма в 2011 році в Німеччині почала PR-кампанію в 500 тис. євро зі звільнення із в’язниці Юлії Тимошенко, яку оплатив її політичний прихильник Арсен Аваков.
Контакти з лобістами в Берліні встановлював тодішній партійний соратник Тимошенко Арсен Аваков. Лобісти повинні були допомогти витягнути Тимошенко із в’язниці. Серед тих, хто погодився допомогти, – останній глава уряду НДР Лотар де Мезьєр і берлінська лобістська фірма German PR and consulting group (GPRC).
Кампанія почалася 12 грудня 2011 з інтерв’ю Євгенії Тимошенко у виданні Bild під заголовком: «Моя мама помре, якщо їй ніхто не допоможе!». Інтерв’ю було оцінено як «великий успіх», який повинен був викликати резонанс в інших ЗМІ. У розпорядженні журналістів Der Spiegel є ціла купа документів, в яких описується кампанія у ФРН під назвою «Свободу Юлії Тимошенко».
Ця кампанія значною мірою сприяла тому, що питання звільнення Тимошенко приділялося багато уваги і воно зрештою стало «доленосним» для Віктора Януковича.
Як відзначає видання, домогтися залучення уваги до звільнення Юлії Тимошенко берлінським лобістам було нелегко, так як в 2011 році тема України не була важливою, а втечу Януковича і конфлікт на Донбасі тоді мало хто міг собі уявити.
20 грудня 2011 фірма Investor Italia, яка, за інформацією видання, тривалий час належала Арсену Авакову, перевела 250 тис євро на рахунок німецькому Commerzbank, і ще 250 000, за договором, повинні були надійти пізніше. Одержувачем коштів була фірма GPRC, яку очолюють Костянтин Пановко та Ігор Побережський.
За матеріалами:
Deutsche Welle
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас