Українці почали більше купувати техніку і електроніку: Що беруть (дослідження) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці почали більше купувати техніку і електроніку: Що беруть (дослідження)

Особисті фінанси
3920
Ринок побутової техніки й електроніки в липні-вересні 2015 року збільшився порівняно з аналогічним періодом 2014 року на 3,6% і склав 11,4 млрд грн, йдеться в прес-релізі компанії GfK Ukraine з посиланням на відповідне дослідження.
Обсяг ринку телекомобладнання зріс на 21,6% – до 3,2 млрд грн, при цьому сегмент смартфонів збільшився на 33% через підвищення середньої ціни на пристрої. Найбільшим попитом користувалися пристрої на дві сім-картки, обладнані екраном з діагоналлю 4-5,5 дюймів і камерою 5-8 мегапікселів. Водночас аналітики відзначають скорочення на третину обсягів звичайних мобільних телефонів.
Ринок офісної техніки в третьому кварталі зріс незначно (на 5%) і склав 194 млн грн. Більшу частину обсягу (138 млн грн) зайняли продажі мультифункціональних пристроїв.
Обсяг ринку великої побутової техніки збільшився на 4,1% – до 2,7 млрд грн. Найкращі результати в сегменті показали групи з невисоким проникненням у домогосподарства: витяжки продемонстрували 16%-ве зростання, сушильні автомати – 27%, морозильні камери – 13%. Також спостерігалося падіння продажів посудомийних машин на 4%.
Обсяг ринку ІТ-техніки в третьому кварталі залишився на рівні показників минулого року (2,8 млрд грн). Ключовими групами ринку залишилися ноутбуки та планшети, хоча вони продемонстрували падіння обсягу продажів на 4 і 6% відповідно. Продажі персональних комп’ютерів скоротилися ще більше – на 11%. На 60% зросли продажі накопичувачів у грошовому еквіваленті, що аналітики пояснюють стрибком ціни на ці пристрої, в кількісному вираженні обсяг продажів накопичувачів продовжив скорочення. Крім того, зростання в сегменті продемонстрували продажі комп’ютерних мишей і клавіатур.
Обсяг продажів у сегменті побутової техніки скоротився на 3,8% – до 1,117 млрд грн. Експерти GFK відзначають стабілізацію ситуації на цьому ринку. У даному сегменті превалюють продажі групи товарів для догляду за домом і догляду за собою. Скорочення товарів кухонної категорії відбувається через скорочення попиту на мультиварки.
Ринок побутової електроніки в минулому кварталі продемонстрував значне падіння (на 14,6%), а його загальний обсяг склав 1,223 млрд грн. Зокрема, продажі телевізорів скоротилися на 18%, продовжила скорочення група DVD-програвачів. Великої популярності в цьому сегменті набувають телевізори з увігнутим екраном і моделі з ультрависокою роздільною здатністю.
Аналітики відзначили сповільнення темпів падіння продажів у сегменті фототехніки, яка кілька кварталів поспіль демонструвала істотне скорочення. Зокрема, обсяги продажів у третьому кварталі скоротилися порівняно з аналогічним періодом менше ніж на третину і склали 163 млн грн. Найбільш популярною групою в сегменті були дзеркальні фотокамери. Серед компактних фотокамер найбільшою популярністю користувалися ультразуми, зростання їх продажів було стрімким упродовж останніх місяців.
Як зазначають аналітики компанії, характерною рисою третього кварталу ринку побутової техніки та електроніки є великий розкид між показниками у натуральному і грошовому вимірі.
“Втім, завдяки стабілізації цін у липні-вересні, ринок показав зростання. Результати третього кварталу дають підстави для обережних надій на непогане завершення року”, – зазначили в GFK.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас