Nestle зуміла збільшити виручку, незважаючи на високу інфляцію в Україні та Росії — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Nestle зуміла збільшити виручку, незважаючи на високу інфляцію в Україні та Росії

Світ
372
Швейцарський виробник продуктів харчування Nestle в I кварталі збільшив виручку в Росії, незважаючи на тиск інфляції.
Загальна виручка Nestle за січень-березень склала 20 млрд швейцарських франків (близько $21 млрд). Органічне зростання виручки склало 4,4%, йдеться в повідомленні компанії.
Динаміка виявилася кращою від очікувань ринку (консенсус-прогноз Bloomberg передбачав зростання на 4,2%). Результати за три місяці виявилися в рамках очікувань, зростання було зумовлене як збільшенням обсягу продажів (на 1,9%), так і підвищенням цін (2,5%), зазначив головний виконавчий директор Nestle Пол Бюльке, процитований у повідомленні.
Виручка Nestle на розвинених ринках зросла на 2,5%, на тих, що розвиваються, – на 6,7%. У країнах Центральної та Східної Європи компанія показала хороше зростання в Польщі, Росії та в Україні, незважаючи на інфляційний тиск, вказано в повідомленні.
У макрорегіоні Європа – Близький Схід – Північна Африка органічна виручка Nestle збільшилася на 5,3%, до 3,9 млрд франків. У Північній і Латинській Америці зростання склало 3,7% (обсяг виручки – 5,8 млрд франків).
У країнах Азії, Океанії і Чорної Африки виручка скоротилася на 0,2%, до 3,6 млрд франків. Продажі підрозділу Nestle Waters зросли на 7,5% (до 1,7 млрд франків), Nestle Nutrition – на 4,3%, до 2,6 млрд франків. Компанія підтвердила колишній прогноз органічного зростання виручки в 2015 році на рівні 5%.
Nestle належать більше 460 фабрик. Портфель компанії включає бренди Nestle, Nescafe, KitKat, Gerber, Maggi та інші.
За матеріалами:
bloomberg.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас