Підвищення тарифів Укрзалізниці вб'є промисловість країни, - представники бізнесу


Підвищення тарифів Укрзалізниці вб'є промисловість країни, - представники бізнесу

Рішення Укрзалізниці підвищити тарифи на вантажні залізничні перевезення завдасть великої шкоди металургії, хімічній та будівельній промисловості країни. Про це заявили представники галузей на круглому столі в Києві.

За словами Мігеля Машаду, голови асоціації Укрцемент, від рішення Укрзалізниці постраждає не тільки бізнес, а й економіка країни.

«Є межа щодо вартості транспортування продуктів цементної галузі, і якщо ми її перейдемо, то можемо завдати удару і по економіці в цілому», – сказав Машаду.

У свою чергу президент Союзу хіміків України Олексій Голубов заявив, що нинішнє керівництво Укрзалізниці взяло курс на знищення промислового потенціалу країни.

Заступник генерального директора асоціації «Металургпром» Михайло Абросімов заявив, що частина підприємств може зупиниться через нові тарифи.

«Сьогодні металургія працює тільки за рахунок позикових коштів. Власні оборотні кошти мають вже мінусові значення. Так, на 1 січня 2015 року галузь має мінус сім мільярдів гривень. Ми прикинули, що підвищення тарифів завдасть шкоди підприємствам ще три мільйони на місяць», – сказав Абросін.

Як повідомлялося, тарифи на вантажні перевезення залізничним транспортом в Україні будуть знову підвищені до травня поточного року. Якщо це відбудеться, то підвищення стане третім за останній рік, оскільки вантажні тарифи вже індексувалися на 12,5% в червні минулого року, а на початку поточного року зросли ще на 30%.

Сергій Біленький, голова Федерації металургів України, запропонував створити Національну комісію регулювання тарифів на транспорті для обговорення такого роду питань представниками влади та бізнесу.

Його підтримав директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк: «Укрзалізниця – монополіст на ринку вантажних залізничних перевезень. Потрібен такий орган, який з одного боку контролюватиме тарифи, з іншого боку – інвестиційні витрати. Такі органи працюють за кордоном. Це буде орган, який буде працювати на етапі формування тарифів, а не постфактум ».

Президент Асоціації «Укравідтранс» Наталія Петриченко додала, що в першу чергу обов’язково повинен бути створений незалежний регулятор. «Цілком неправильно, коли монополіст встановлює тарифи, і його ж державні вагонні компанії і платять тарифи», – повідомила Наталія Петриченко. – «Я пропоную створити міжвідомчу робочу групу. Всі асоціації, об’єднання, які представляють різні галузі промисловості, повинні об’єднатися. Я готова на базі нашої асоціації створити платформу, де ми будемо збиратися і готувати рішення від всього бізнесу і всіх галузей економіки країни ».

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua