Peugeot збільшив продажі автомобілів в 2014р на 4,3% завдяки попиту в Китаї — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Peugeot збільшив продажі автомобілів в 2014р на 4,3% завдяки попиту в Китаї

Фондовий ринок
129
Французький автовиробник PSA Peugeot Citroen збільшив продажі автомобілів в 2014 році на 4,3% порівняно з попереднім роком – до 2,94 млн машин, говориться в прес-релізі компанії.
Зростанню продажів сприяв активний попит на автомобілі в Китаї, який тепер є найбільшим ринком збуту для Peugeot. Разом з тим загальносвітовий показник залишається на 18% нижче рекорду продажів, встановленого в 2010 році.
Продажі PSA Peugeot Citroen в Китаї підскочили на 31,9%, до 734 тис. Автомобілів, у тому числі бренду Peugeot – на 43,1%. За рік в Китаї було відкрито близько сотні нових дилерських установ, що працюють з PSA Peugeot Citroen.
Особливим попитом торік користувалися кросовери Peugeot 2008 і 3008, а також 308-я модель.
Як очікують аналітики, Peugeot отримала в 2014 році перший прибуток за три роки.
Автовиробник намагається скоротити витрати шляхом реструктуризації російського і латиноамериканського підрозділів, продажу бізнесу з випуску скутерів і перенесення штаб-квартири з центру Парижа в менш дорогий район.
Peugeot залишається другим за величиною виробником автомобілів в Європі після Volkswgen, в європейських країнах в 2014 році було продано близько 60% продукції компанії: обсяги реалізації збільшилися на 8,1%, до 1,76 млн машин.
В цілому по світу зростання продажів бренду Peugeot склав в 2014 році 6,2%, Citroen – 7,2%.
Зростанню продажів сприяв активний попит на автомобілі в Китаї, який тепер є найбільшим ринком збуту для Peugeot. Разом з тим загальносвітовий показник залишається на 18% нижче рекорду продажів, встановленого в 2010 році.
Продажі PSA Peugeot Citroen в Китаї підскочили на 31,9%, до 734 тис. автомобілів, у тому числі бренду Peugeot – на 43,1%. За рік в Китаї було відкрито близько сотні нових дилерських установ, що працюють з PSA Peugeot Citroen.
Особливим попитом торік користувалися кросовери Peugeot 2008 і 3008, а також 308-я модель.
Як очікують аналітики, Peugeot отримала в 2014 році перший прибуток за три роки.
Автовиробник намагається скоротити витрати шляхом реструктуризації російського і латиноамериканського підрозділів, продажу бізнесу з випуску скутерів і перенесення штаб-квартири з центру Парижа в менш дорогий район.
Peugeot залишається другим за величиною виробником автомобілів в Європі після Volkswgen, в європейських країнах в 2014 році було продано близько 60% продукції компанії: обсяги реалізації збільшилися на 8,1%, до 1,76 млн машин.
В цілому по світу зростання продажів бренду Peugeot склав в 2014 році 6,2%, Citroen – 7,2%.
За матеріалами:
bloomberg.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас