Sharp нагадує про своє існування — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Sharp нагадує про своє існування

Фондовий ринок
3704
Біржова капіталізація японської Sharp – $3,76 млрд, і в даний момент цього гіганта з минулого сприймають виключно як постачальника комплектуючих для інших брендів. Але керівництво корпорації впевнене, що в 2015 р. популярність бренду повернеться.
Незважаючи на всі проблеми Sharp, її фінансові показники останнім часом виглядають все позитивніше. У минулому кварталі компанія отримала прибуток у розмірі $54 млн (6,5 млрд ієн). А за 2013 фінансовий рік (завершився 31 березня 2014 р.) дохід склав 11,6 млрд ієн (на той момент близько $114 млн). Позитивний результат був досягнутий вперше за 3 роки.
Sharp робить ставку на нові рішення в галузі дизайну. На такому тлі цікаво міркувати про стратегію японців, яка стане основою для розширення бізнесу в 2015 р Звісно, компанія продовжить продавати LCD-дисплеї виробникам гаджетів і телевізорів, а також сонячні панелі. Але що вийшли під кінець року продукти підтверджують, що японці як і раніше вірять у світле майбутнє.
Одна з цікавих новинок Sharp – смартфон Aquos Crystal. Він може зайняти нову нішу на ринку, бо коштує всього $240, але при цьому пропонує унікальний дизайн, що у світі однакових на вигляд пристроїв привертає увагу. Характеристики Aquos Crystal досить середні: роздільна здатність дисплея 720р, частота процесора 1,2 Ггц. Зате біля екрану практично немає рамки, адже саме такий дизайн багатьом ентузіастам здається новим словом у компонуванні смартфонів. Навіть перспективні моделі Samsung і Apple часто зображуються художниками з безрамкових дисплеями. Цікаво, що Sharp планує продавати цей телефон не тільки в Японії, але і в США. Якщо все піде вдало, можна чекати розширення географії продажів.
Другий цікавий пристрій – 4К-телевізор. Модель UD27 дозволить відобразити картинку в найбільш високій роздільній здатності при ціні на рівні $2 тис. Інші виробники телевізорів також готуються в 2015 р. продавати більш доступні UHD-панелі, але поки Sharp всіх випереджає з точки зору цінової політики. І цифра 27 в назві не говорить про розмір екрану. Насправді його діагональ складає 60 дюймів. При цьому Sharp, як і у випадку з Aquos Crystal, пропонує дуже тонку рамку.
Якщо говорити про технології, то фірмова фішка AquoMotion збільшує частоту оновлення екрана до 480 герц, що дозволяє домогтися максимальної плавності руху.
Є відчуття, що японський виробник вирішив відмовитися від традиційного підходу компаній з Країни висхідного сонця, який передбачає орієнтацію на більш якісні, але і досить дорогі пристрої. Замість цього в 2015 р. нам запропонують доступні та цікаві з точки зору дизайну продукти, які за характеристиками будуть у чомусь поступатися аналогам. Подивимося, чи спрацює така стратегія Sharp.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас