Sony перетворить будь-які окуляри в "розумні"


Sony перетворить будь-які окуляри в "розумні"

Японська Sony оголосила про розробку нового дисплейного модуля, що приєднується, і який здатний перетворити будь-які окуляри, у тому числі сонцезахисні, в “розумні”.

Модуль складається з 0,23-дюймового OLED-дисплея з вирішенням 640 х 400 крапок, який служить в якості екрану, і плати з розташованими на ній датчиками Bluetooth 3.0 і Wi-Fi, ARM-процесором Cortex-A7, електронним компасом, акселерометром, датчиком торкання та іншими компонентами.

Крім цього пристрій оснащений вбудованою акумуляторною батареєю ємністю 400 мАг, а його вага становить 40 г. На думку Sony, її новий пристрій знайде безліч застосувань, у тому числі в спортивній сфері.

Його можна використовувати і для роботи, і для розваг. А партнерським організаціям японська компанія обіцяє надати SDK-набір.

Фахівці не виключають, що такий модуль може стати основою для окулярів доповненої реальності, що випускаються іншими виробниками, як це відбувається у випадку з CMOS-матрицями Exmor.

Sony планує налагодити масове виробництво цього дисплейного модуля для окулярів протягом майбутнього року. А публіці він буде представлений у вигляді концепт-моделі під назвою SmartEyeglass Attach! на стенді Sony на виставці CES 2015, яка пройде в Лас-Вегасі з 6 по 9 січня.

Нещодавно також стало відомо, що Sony готується до випуску смарт-годинника на основі технології “електронний папір” (E-Ink). Ринок гаджетів, які носять, відчайдушно намагається стати масовим, але громіздкі смарт-годинники поки вражають лише найбільш просунутих і сміливих, готових жертвувати комфортом і стилем заради функціональності. Sony демонструє протилежний підхід.

До цих пір вважалося, що технологія E-Ink найкраще підходить для рідерів, оскільки дозволяє домогтися мінімального енергоспоживання і зменшення товщини пристрою. Крім того, E-Ink не вимагає додаткової світлодіодного підсвічування, зате вміє відображати тільки градації сірого і погано справляється з відтворенням відео.

За дивовижним збігом обставин багато експертів саме такого функціоналу хочуть від смарт-годинника. Відзначимо, що сучасні моделі, серед яких і Sony SmartWatch, не тільки більше звичайних наручних годинників, але ще й швидко витрачають заряд батареї. Очевидно, що японці спробують продавати свої SmartWatch і принципово іншу модель паралельно, щоб переконатися, який саме гаджет потрібен споживачеві.

За повідомленнями інсайдерів, японська компанія хоче випустити зручні годинники з обмеженою кількістю функцій. Готовність пожертвувати технічними характеристиками заради ергономічності і стилю – це дійсно щось нове в даному сегменті ринку. До цих пір провідні виробники змагалися один з одним в спробі створити найпотужніші гаджети з самими чіткими дисплеями.

Чистий збиток Sony зростає.
Тим часом чистий збиток Sony різко виріс в II фінансовому кварталі у зв’язку зі списанням вартості мобільного бізнесу, а також витрат на реструктуризацію операцій.

Японський виробник збільшив чистий збиток в липні-вересні до 136 млрд ієн ($ 1,2 млрд) порівняно з 19,3 млрд ієн за аналогічний період попереднього фінроку. Аналітики, опитані Bloomberg, очікували чистий збиток на рівні 193 млрд ієн.

Операційний збиток Sony за звітний квартал склав 85,600 млн ієн в порівнянні з операційним прибутком в 13,9 млрд ієн роком раніше. Показник включає в себе списання гудвілу мобільного бізнесу на суму 176 млрд ієн.

Витрати на реструктуризацію Sony в II фінкварталі склали 9,4 млрд ієн. Компанія витратила 7,7 млрд ієн на згортання операцій з випуску персональних комп’ютерів. Виручка Sony за звітний період виросла на 7,2% до 1,9 трлн ієн. Зростання відображає головним чином збільшення продажів ігрових приставок.

Підрозділ, що випускає ігрові приставки, зафіксувало зростання виручки на 83,2% до 309, млрд ієн на тлі високих продажів ігрових консолей PlayStation 4 і програмного забезпечення до них. Згідно з даними Bloomberg Intelligence продажі PlayStation 4 з моменту їх виходу на ринок в листопаді поточного року перевищили поставки Xbox One на 97%.

Виручка підрозділу з випуску мобільних пристроїв зросла на 1,2% до 308, 4 млрд ієн, зокрема завдяки ослабленню ієни щодо інших світових валют.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Sony перетворить будь-які окуляри в "розумні"» на Finance.ua - 2.9
В Контексті Finance.ua