В Україні дуже просіли продажі одягу класу люкс - такого ще не було, - експерт


В Україні дуже просіли продажі одягу класу люкс - такого ще не було, - експерт

Ринок торговельної нерухомості першим реагує на будь-які зміни або коливання в економічній ситуації. Це єдиний із секторів комерційної нерухомості, який залежить на пряму від споживача, розповіла Наталія Кравець, директор департаменту нерухомості в Colliers International. Таким чином, по ринку нерухомості видно й ті ринки, які непогано себе почувають навіть під час кризи.

“Розвиваються продуктові мережі, готові розвиватися мережі побутової техніки та електроніки. Однак, в плані оренди торговельних площ вони менш зговірливі, ніж продуктові мережі, по комерційним умовам, тому там великої кількості нових магазинів немає. Ці мережі сильно переглянули свої плани з розвитку. Вони дуже залежні від кредитування, в першу чергу – споживчого. В тому ж “Ельдорадо” 60% продажів були через кредитування. На сьогодні воно дуже обмежене. Не кажучи вже про вплив зростання курсу долара”, – розповіла експерт.

Водночас дуже просіли продажі в товарів класу “люкс”. “Це одна із тенденцій цього року. Один з гравців ринку, який займається цим останні 15 років сказав, що такого ще не було. По-перше стало політично непопулярним купувати такі дорогі речі. По-друге дуже багато покупців таких товарів виїхали з країни. По-третє, ця категорія покупців не перестрибує з Louis Vuitton на дешевші бренди, вони просто стали купувати за кордоном”, – пояснила Кравець.

За даними Colliers International, вакантність торгової нерухомості в 3 кварталі 2014 року по Києву склала 10,7%.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Що відбувається з цінами?
Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «В Україні дуже просіли продажі одягу класу люкс - такого ще не було, - експерт» на Finance.ua - 5.0
В Контексті Finance.ua