Китайський прорив: Xiaomi стала третьою на світовому ринку смартфонів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Китайський прорив: Xiaomi стала третьою на світовому ринку смартфонів

Світ
1728
В III-му кварталі 2014 Xiaomi продала 19 млн смартфонів, що забезпечило китайському мобільному вендору третє місце серед найбільших виробників смартфонів, підрахували аналітична компанія IHS iSuppli.
Лідерами ринку як і раніше залишаються Samsung і Apple, а відразу за Xiaomi розташувалися компанії Lenovo і LG. Що стосується Huawei, яка минулого року займала третю сходинку рейтингу, то зараз вона змогла продати лише 16,8 млн смартфонів.
Китайська Xiaomi змогла досягти таких вражаючих результатів через всього лише чотири роки з моменту заснування. Стартап спочатку займався розробкою програмної оболонки для телефонів на Android – MIUI, а в 2011 був анонсований перший смартфон Mi-ONE. Потім з’явилися інші моделі Mi-One S, Hongmi, Xiaomi Mi-3, 4, а також планшет і спортивний браслет.
Xiaomi також недавно увійшла в рейтинг 50 найбільш інноваційних компаній, складений The Boston Consulting Group (BCG). Тільки 5 компаній з країн з економікою, що розвивається увійшли в список: Lenovo, Xiaomi Technology, Tata, Tencent, Huawei. Більшість компаній їх цих країн планує збільшення інвестицій в НДДКР, при цьому найбільш масштабні плани – у індійських (90% респондентів) і бразильських компаній (80%).
Президент Xiaomi Лін Бін відзначив, що за перше півріччя 2014 його компанія отримала виручку в розмірі 33 млрд юанів (близько $5,370 млрд), а кількість проданих смартфонів досягло 26,11 млн штук. До кінця року в компанії розраховують реалізувати 60 млн гаджетів.При цьому пан Бін заявив, що поява на ринку новинок від Apple і Samsung не завадить Xiaomi досягти поставлених цілей. В IV кварталі цього року компанія має намір випускати більше 6 млн пристроїв щомісяця.
Прогноз Біна на наступний рік виглядає ще оптимістичніше: “Раніше ми не встигали за споживчою активністю, але тепер більша частина нашої продукції доступна скрізь і завжди. Попит дійсно дуже високий, тому в майбутньому році продажі наших смартфонів можуть зрости на 50-100%”.
Модель реалізації продукції Xiaomi та її просування через інтернет виявилася дуже ефективними. Багато китайських виробників почали слідувати подібній стратегії, але, на думку Лін Біна, скопіювати бізнес-модель Xiaomi буде дуже складно, оскільки компанія вимагає від своїх партнерів тільки високого рівня сервісу, який не поступається за якістю іменитим конкурентам.
Xiaomi, судячи з усього, має намір знизити ціни на свої порівняно недорогі пристрої. Принаймні, в офіційному інтернет-магазині зараз вартість смартфона Mi4 становить ¥1999, що приблизно дорівнює $325. Джерела припускають, що нова вартість складе ¥1799, що еквівалентно сумі $290. Аналогічна ситуація і з деякими іншими продуктами. Зокрема, нова ціна з’явиться також у планшета MiPad (зараз ¥1499 або $240), «розумного» телевізора Mi TV 2 (зараз ¥3999 або $640) і навіть зовнішнього акумулятора, який і зараз продається за «копійки» (¥69 або $11 ).
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас