1733
Китайський прорив: Xiaomi стала третьою на світовому ринку смартфонів
— Світ
В III-му кварталі 2014 Xiaomi продала 19 млн смартфонів, що забезпечило китайському мобільному вендору третє місце серед найбільших виробників смартфонів, підрахували аналітична компанія IHS iSuppli.
Лідерами ринку як і раніше залишаються Samsung і Apple, а відразу за Xiaomi розташувалися компанії Lenovo і LG. Що стосується Huawei, яка минулого року займала третю сходинку рейтингу, то зараз вона змогла продати лише 16,8 млн смартфонів.
Китайська Xiaomi змогла досягти таких вражаючих результатів через всього лише чотири роки з моменту заснування. Стартап спочатку займався розробкою програмної оболонки для телефонів на Android – MIUI, а в 2011 був анонсований перший смартфон Mi-ONE. Потім з’явилися інші моделі Mi-One S, Hongmi, Xiaomi Mi-3, 4, а також планшет і спортивний браслет.
Xiaomi також недавно увійшла в рейтинг 50 найбільш інноваційних компаній, складений The Boston Consulting Group (BCG). Тільки 5 компаній з країн з економікою, що розвивається увійшли в список: Lenovo, Xiaomi Technology, Tata, Tencent, Huawei. Більшість компаній їх цих країн планує збільшення інвестицій в НДДКР, при цьому найбільш масштабні плани – у індійських (90% респондентів) і бразильських компаній (80%).
Президент Xiaomi Лін Бін відзначив, що за перше півріччя 2014 його компанія отримала виручку в розмірі 33 млрд юанів (близько $5,370 млрд), а кількість проданих смартфонів досягло 26,11 млн штук. До кінця року в компанії розраховують реалізувати 60 млн гаджетів.При цьому пан Бін заявив, що поява на ринку новинок від Apple і Samsung не завадить Xiaomi досягти поставлених цілей. В IV кварталі цього року компанія має намір випускати більше 6 млн пристроїв щомісяця.
Прогноз Біна на наступний рік виглядає ще оптимістичніше: “Раніше ми не встигали за споживчою активністю, але тепер більша частина нашої продукції доступна скрізь і завжди. Попит дійсно дуже високий, тому в майбутньому році продажі наших смартфонів можуть зрости на 50-100%”.
Модель реалізації продукції Xiaomi та її просування через інтернет виявилася дуже ефективними. Багато китайських виробників почали слідувати подібній стратегії, але, на думку Лін Біна, скопіювати бізнес-модель Xiaomi буде дуже складно, оскільки компанія вимагає від своїх партнерів тільки високого рівня сервісу, який не поступається за якістю іменитим конкурентам.
Xiaomi, судячи з усього, має намір знизити ціни на свої порівняно недорогі пристрої. Принаймні, в офіційному інтернет-магазині зараз вартість смартфона Mi4 становить ¥1999, що приблизно дорівнює $325. Джерела припускають, що нова вартість складе ¥1799, що еквівалентно сумі $290. Аналогічна ситуація і з деякими іншими продуктами. Зокрема, нова ціна з’явиться також у планшета MiPad (зараз ¥1499 або $240), «розумного» телевізора Mi TV 2 (зараз ¥3999 або $640) і навіть зовнішнього акумулятора, який і зараз продається за «копійки» (¥69 або $11 ).
За матеріалами: Вєсті Економіка
Поділитися новиною
Також за темою
У США фотографуватимуть іноземців на в’їзді та виїзді для створення бази даних розпізнавання облич
Де у світі живе найбільше мільярдерів
У Чехії зросла кількість українських біженців після дозволу виїзду чоловіків до 23 років
Трамп скоротив квоту на прийом біженців до 7,5 тисячі. Це найнижчий рівень за 40 років
Єврокомісія вимагає від Угорщини, Словаччини та Польщі скасувати обмеження на український експорт
Нові санкції завдадуть росії щорічних втрат на 50 мільярдів доларів — Зеленський
