Google і Microsoft стали спонсорувати республіканців, а не демократів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Google і Microsoft стали спонсорувати республіканців, а не демократів

Фондовий ринок
380
Політики Республіканської партії в 2014 році отримали 52% пожертвувань, зроблених високотехнологічними компаніями каліфорнійської Кремнієвої долини, тоді як на демократів довелося 48%. В останньому політичному циклі цей бізнес став давати більше грошей республіканцям. Компаніям потрібна політична підтримка в період, коли федеральна влада розглядає ключові для галузі питання.
У 2010 році співвідношення пожертвувань від компаній Кремнієвої долини було наступним: демократи отримали 55%, а республіканці – 45%, пише The Financial Times з посиланням на дані Центру відповідальної політики. У поточному політичному циклі бізнес високих технологій направив на політичне лобіювання 22,5 млн дол. Це незначна сума в порівнянні з 121 млн дол, пожертвуваними інвестиційним бізнесом, але, як зазначає видання, свідчить про зростаючий інтерес Кремнієвої долини до подій у Вашингтоні.
Для високотехнологічної галузі важливі обговорювані в Конгресі США законопроекти в податковій сфері, про візові квотах на іноземних фахівців і про взаємини з розвідувальним співтовариством. Наприклад, в поточному виборчому циклі, за даними Центру відповідальної політики, Google пожертвував на політичні цілі 1,43 млн доларів. Це більше, ніж у Goldman Sachs, що віддала політикам 1,4 млн дол., Хоча в 2010 році банківська група витратила на лобіювання в Конгресі в три рази більше, ніж пошуковик.
В США пожертвування політикам робляться через комітети політичної активності, які можуть створюватися і при окремих компаніях. Хоча в Кремнієвій долині традиційно підтримують демократів, але топ-менеджмент інноваційних компаній все частіше в інтересах бізнесу звертає увагу на республіканців, які виступають за обмеження державного втручання, посилається The Financial Times на думку політконсультанта Ріда Гейл.
Згідно з представленими виданням даними, лідерство політичних пожертв в Кремнієвій долині зберігає Microsoft (1,78 млн дол). Також великі суми політикам віддали співробітники Facebook (375 тис. дол.) І Amazon (177 тис. дол.). Комітети політичних дій за останній час були створені в таких компаніях як Twitter і Yelp. В Apple і Uber також витрачають все більше на лобіювання, відзначає видання.
Серед приватних донорів з Кремнієвої долини, за даними Федеральної виборчої комісії, лідирують голова ради директорів Google Ерік Шмідт (508,4 тис. дол.), засновник LinkedIn Рід Хоффман (205,4 тис. дол.), засновник PayPal Пітер Тіль (188 , 4 тис. дол.) і засновник Microsoft Білл Гейтс (82,5 тис. дол.).
Найбільшим реципієнтом пожертвувань від високотехнологічних компаній, за даними Центру відповідальної політики, що приводиться виданням, є сенатор-демократ від Нью-Джерсі Корі Букер, який отримав в поточному виборчому циклі 364,45 тис. дол. Також значні суми були перераховані до фондів голови юридичного комітету Палати представників, республіканця від штату Вірджинія Боба Гудлатта і спікера Палати представників Джона Бейнера.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас