Apple стала найдорожчим брендом другий рік поспіль — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Apple стала найдорожчим брендом другий рік поспіль

Фондовий ринок
178
Згідно з даними рейтингу Best Global Brands, компанія Apple визнана найдорожчим брендом другий рік поспіль.
Вартість “яблучного” ​​бренду зросла на 21% і склала $ 119 млрд.
На другому місці рейтингу розташувалася компанія Google, що подорожчала на 15% до $ 107 млрд. До трійки лідерів увійшов і бренд Coca-Cola вартістю $ 82 млрд.
Місця в топ-10 світових брендів також зайняли IBM, Microsoft, General Electric, Samsung, Toyota, McDonald’s і Mercedes-Benz.
Найбільше зростання в ціні брендів порівняно з 2013 роком показали Facebook (86%), Audi (27%), Amazon (25%), Volkswagen і Nissan (23%).
За матеріалами:
НВ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас