Голосні суперечки: "AtlasJet Україна" через суд просить заборонити всі міжнародні польоти МАУ — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Голосні суперечки: "AtlasJet Україна" через суд просить заборонити всі міжнародні польоти МАУ

Фондовий ринок
1801
Авіакомпанія “AtlasJet Україна” 8 вересня подала позов до Окружного адміністративного суду позов до Міністерства інфраструктури України, Державіаслужби України та авіакомпанії МАУ з вимогою скасувати всі призначення МАУ на виконання міжнародних рейсів, які український авіаперевізник отримав у кінці 2013 року. Засідання суду призначене на 23 вересня.
“На момент отримання зазначених призначень МАУ мала прострочену заборгованість перед аеропортом” Бориспіль “(станом на 22 серпня 2013 борг МАУ перед” Борисполем “складає 157 млн грн. – Прим. Ред). В той же час одна з умов отримання права на виконання міжнародних авіарейсів – відсутність такої заборгованості, – пояснює позицію позивача Андрій Гук, адвокат, старший юрист адвокатського об’єднання Marchenko Danevych, яке представляє інтереси “AtlasJet Україна” в суді. – Крім того, МАУ не подавало заявок на виконання міжнародних рейсів, так як в силі залишалися безстрокові права авіакомпанії на ці лінії у вигляді доповнення до ліцензії авіаперевізника. Водночас комісія у складі представників Міністерства інфраструктури та Державіаслужби України, яка створена відповідно до наказу Міністерства для розгляду заявок на надання прав на експлуатацію повітряних ліній, прийняла рішення видати МАУ призначення на рейси за новим зразком без відповідної заявки авіакомпанії, що є порушенням закону “.
Авіакомпанія МАУ від коментарів щодо позову “AtlasJet Україна” відмовляється. Delo.UA також звернулося за коментарями до Державіаслужби.
Нагадаємо, раніше 5 серпня МАУ подала позов до Окружного адміністративного суду Києва до Мінінфраструктури з вимогою повернути їй право виконувати 16 рейсів на тиждень за напрямом Київ – Стамбул і 7 щотижневих рейсів за маршрутом Одеса – Тель-Авів. Нагадаємо, 3 липня ліцензійна комісія Міністерства інфраструктри скоротила кількість польотів, які може виконувати авіакомпанія МАУ за цими напрямками до 14 (Київ – Стамбул) і 5 (Одеса – Тель-Авів) відповідно. Міністерство мотивувало дане рішення тим, що авіакомпанія не використовує дані частоти в повному обсязі. Вивільнені слоти на обидва напрямки отримала дочірня авіакомпанія турецької АtlasJet – “АtlasJet Україна”.
Судове засідання призначено на 30 вересня. До цього дня в силі залишається визначення суду, яким усі права “AtlasJet Україна” на виконання зазначених рейсів призупинені.
Крім цього, в суперечку за право літати з України в Стамбул вступила ще одна авіакомпанія – “Харківські авіалінії”, що належить Олександру Ярославському. 10 вересня відбулося засідання Окружного адміністративного суду міста Києва за позовом авіакомпанії до Міністерства інфраструктури, в якому перевізник просив скасувати надання авіакомпанії “AtlasJet Україна” прав на виконання рейсів за вказаним напрямом. В “Харківських авіалініях” вважають, що міністерство не мало право віддавати ці частоти авіакомпанії “AtlasJet Україна”. Авіакомпанія сама планувала вийти на маршрут Харків – Стамбул і Львів – Стамбул з кінця серпня і довести частоту польотів до семи на тиждень до кінця жовтня. Однак перед самим початком засідання “Авіалінії Харкова” подали клопотання про відкликання свого позову, яке суд задовольнив.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас