Кількість покупців у московських торгових центрах зменшилась на чверть — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Кількість покупців у московських торгових центрах зменшилась на чверть

Світ
1003
Московський роздріб недорахував 23 відсотка покупців перед 1 вересня – початком навчального року. Про це свідчить індекс споживчої активності Shopping Index, який регулярно публікується компанією Watcom
Індекс враховує середнє число покупців на 1000 квадратних метрів площ у великих торгових центрах. Їх у вибірці понад 60, зокрема «Метрополіс», «Щука», «Афімол» та інші. Згідно з його даними, в останній тиждень серпня кількість покупців знизилася на 23 відсотки порівняно з аналогічним періодом 2013 року і на 21 відсоток порівняно з останнім тижнем серпня 2012 року.
«Очікували традиційного сплеску перед 1 вересня. До нього готувалися всі торгові центри. Трафік збільшився, але не на багато. Тенденція відвідуваності як і раніше негативна », – повідомляє президент Watcom Роман Скороходов.
Рітейлери пояснюють зниження кількості уповільненням росту споживчого кредитування. «Середній чек практично не змінився, але це через маркетінові акції – при покупці двох речей третя в подарунок тощо. Виручка в серпні гірше, ніж в минулому році », – повідомляє представник компанії одягу Sella Юлія Зефірова.
За даними банку “Хоум кредит”, в минулому році близько 10 відсотків виданих в центрах продажів кредитів витрачали на покупку взуття, 43 відсотки – на електроніку і побутову техніку. Зараз цей показник знижується через закредитованість населення. За словами заступника голови Банку Росії Василя Поздишева, росіяни сьогодні на обслуговування кредитів витрачають 21 відсоток своїх доходів. Цей показник в 2 – 7 разів вищий, ніж у розвинених країнах.
За матеріалами:
Відомості
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас