На сході України різко обвалилися інтернет-продажі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

На сході України різко обвалилися інтернет-продажі

Особисті фінанси
4324
Українці стали робити значно менше покупок через інтернет. Як повідомили «Вістям» у Всеукраїнському торговому центрі в інтернеті Prom.ua, кількість замовлень в Мережі за серпень поточного року звалилося на 65% по Луганську та області, на 55% – по Донецьку і області.
Це сталося після стрімкого зростання онлайн-замовлень та електронної комерції в минулому році і на початку 2014 року, тому особливо сильно шокувало онлайн-підприємців.
У той же час, як по всій Україні, так і по регіонах, де немає активних бойових дій спостерігається значне зростання замовлень в першому півріччі (порівняно з другим півріччям 2013):
• в Чернігівській + 81,7%;
• в Херсонській + 69,1%;
• в Тернопільській + 68,2%;
• в Житомирській + 65,8%.
За перше в інтернет-магазинах на торговій площадці Prom.ua було зроблено 1,5 млн. Онлайн-замовлень, що майже в три рази більше, ніж за той же період 2013 року. Помітно розширився асортимент інтернет-магазинів: кількість найменувань товарів і послуг, що продаються на торговому майданчику через світову павутину збільшилося з 7,4 млн. До 9,5 млн. Імпорт як і раніше домінує, проте поступово збільшуються інтернет-продажу української продукції – до 1 млн. товарних одиниць.
Головна причина – зниження купівельної спроможності населення і прагнення економити, а також різке подорожчання імпортних товарів, спровоковане зростанням курсу долара. «У нас вартість продукції прив’язана до валюти, так що все подорожчало, і продажі помітно просіли. Зазвичай у вересні торгівля приростає десь на 20%. Що буде цього року – складно сказати », – сказала« Вістям »Анна менеджер компанії Spani, що займається торгівлею професійною косметикою.
Аукнулися торговцям і проблеми з поставками. «У нас, наприклад, товари застрягли на митниці, так що не всі змогли вчасно підвезти. Якби не це, то може бути, показники були і краще: все-таки напередодні нового навчального сезону, батьки купують дітям кросівки. А так спад – за це літо падіння продажів склало 30%. І щоб поправити справи, збираємося запустити новий сайт і активніше його розкручувати в Google », – зазначив у розмові з« Вест »власник інтернет-магазину взуття Swag-shoes Ярослав.
У вересні інтернет-продавці розраховують поліпшити результат. «Загалом, як і по всьому ринку ел.коммерціі, ми на Prom.ua спостерігаємо деякий спад в окремих категоріях товарів, пов’язаний з падінням споживчих настроїв, зменшенням бізнес-активності, і всім очевидних політико-економічних причин. Однак, що стосується нашої торгової площадки – цього року ми очікуємо приріст в кількості замовлень і загальному товарообігу компаній, які у нас реалізують свої товари та послуги », – підкреслив директор Prom.ua Микола Палієнко.
Нарощувати продажі збираються за рахунок активного просування інтернет-ресурсів в Мережі. «Будемо шукати нові способи продажів. Зокрема, збираємо зробити більш сильний акцент на просуванні в соціальних мережах. Створимо більше сторіночок «Одноклассниках» і «Вконтакте», станемо тісніше спілкуватися з клієнтами і розробляти для них акції та дисконтні програми. Міняти сферу діяльності і переходити на продажу інших товарів поки не збираємося », – запевнив« Вести »власник інтернет-магазину піротехніки« Вогняний дракон »Ярослав Кудренко.
За матеріалами:
Вісті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас