Нова перемога Цукерберга: акції Facebook досягли історичного цінового рекорду — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Нова перемога Цукерберга: акції Facebook досягли історичного цінового рекорду

Фондовий ринок
682
Голова Facebook Марк Цукерберг все виразніше відповідає скептикам, що не вірив у перспективи мобільного буму у найбільшій соціальній мережі світу.
Після публікації квартальних даних акції Facebook сягнули історичного цінового рекорду в 75,45 доларів, після того, як соцмережа оприлюднила нові рекорди рекламної виручки – в першу чергу мобільної рекламної виручки.
За підсумками другого кварталу виручка Facebook збільшилася на 61% до 2,91 млрд доларів, що на 100 млн доларів вище за прогноз аналітиків. З усієї проданої реклами 62% припало на мобільну рекламу. Минулого кварталу цей показник становив 59%. Чистий прибуток компанії більш ніж подвоївся і становить 791 млн доларів, тоді як операційний прибуток становить 42 цента, порівняно з очікуваннями аналітиків на рівні 32 центів.
За статистикою, акції соціальної мережі Facebook за останні 12 місяців додали в ціні 173%, що стало найзначнішим ралі серед компаній, що входять до зведеного індексу S&P500. При цьому, навіть з такими показниками, зараз капіталізація Facebook становить 77 показників EBITDA, що надзвичайно багато навіть за мірками роздутого ринку. З іншого боку, папери Facebook поки що залишаються порівняно ліквідним інструментом: за останні 30 днів 42 млн акцій цієї компанії змінили власників. Більш високі показники лише у паперів Bank of America та Apple.
Девід Венер, фінансовий директор Facebook, говорить, що продуктивність компанії в останньому кварталі – це відображення збільшеної активності маркетологів і фахівців з реклами. Нагадаємо, що Девід Венер займає посаду фінансового директора компанії останні два місяці, після того як з компанії пішов її колишній фіндиректор Девід Еберсман.
За даними компанії eMarketer, зараз Facebook займає близько 5,8% ринку цифрової реклами, проти 4% ринку в 2012 році. За тією ж eMarketer, в поточному році обсяг ринку цифрової реклами становитиме 140 млрд доларів, що на 14,8% більше, ніж рік раніше.
У звітному кварталі соціальною мережею користувалися 1,32 млрд осіб, проти 1,28 млрд квартал раніше, причому 624 млн – це мобільні користувачі. Виручка компанії в перерахунку на користувача становить 2,24 долара, проти 2 доларів рік раніше.
За матеріалами:
cybersecurity.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас