Автомобільній промисловості України загрожує крах - експерти — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Автомобільній промисловості України загрожує крах - експерти

Технології&Авто
4011
Український автопром ризикує перетворитися на майданчик для заводів ринків СНД, якщо не будуть скасовані мита з ЄС. Про це заявив гендиректор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко.
Після підписання угоди з Євросоюзом мито з країнами об’єднання становить 10%, і протягом 15 років воно буде поетапно знижуватися. Крім того, Україні потрібно створювати виробничу базу автомобільної сталі. Також вітчизняним автозаводам потрібна підтримка і захист держави, плюс доступні кредити, інакше Україна може перетворитися на країну споживання, попереджають фахівці.
Водночас українські автомобілі далеко не відразу зможуть вийти на європейський ринок через невідповідність технічних умов. Про це заявив почесний президент Укравто Таріел Васадзе, передає AUTO-Consulting.
За його словами, вітчизняні заводи не зможуть конкурувати на ринку ЄС з такими великими концернами, як Volkswagen, Renault, Fiat, у яких є мільярдні ресурси і новітні технології. Потрапити на європейський ринок є змога хіба що у виробників вантажівок КрАЗ і автобусів, за умови вдосконалення своєї продукції. Так вважає директор Авто-Консалтингу Олег Омельницький, передає Голос Столиці.
До цього угода України про зону вільної торгівлі з Росією передбачала імпорт між країнами з нульовою ставкою мита, але після підтвердження співпраці з ЄС представники РФ готові обмежити вільний доступ українських товарів на свій ринок і збільшити мито.
Але при інтеграції в економіку Митного союзу українські автозаводи можуть повторити долю Казахстану, який після підписання угоди фактично інвестує в автопром РФ. Співпраця призвела до того, що торговий оборот між країнами не покращився, а загальмувався, повідомляє казахське видання Central Asia Monitor.
Водночас ситуацію в українському автопромі називають катастрофічною, на що вплинула відміна утилізаційного збору і подвійне підвищення акцизного збору для всіх операторів авторинку. У цій сфері триває спад виробництва – у травні його показники сягали 20%. Зупинили свою роботу два заводи з випуску автобусів, а у вересні можливе закриття запорізького ЗАЗу. Також у травні на 80% знизилися продажі автомобілів.
За матеріалами:
Корреспондент.net
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас