Xiaomi - новий китайський конкурент Apple і Samsung — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Xiaomi - новий китайський конкурент Apple і Samsung

Технології&Авто
2686
Мало де за межами Китаю користувачі знайомі з виробником смартфонів Xiaomi, однак багато аналітиків вже сьогодні пророкують вендору велике майбутнє. У довгостроковій перспективі компанія може скласти серйозну конкуренцію Apple і Samsung.
На сьогоднішній день Samsung утримує лідируючу позицію на ринку Китаю. Водночас Xiaomi нав’язує серйозну конкурентну боротьбу каліфорнійській Apple, пропонуючи бюджетні моделі своїх пристроїв, що нагадують iPhone і iPad mini.
Наприкінці минулого року обидві компанії йшли пліч-о-пліч у боротьбі за п’яте місце серед всіх мобільних вендорів в країні, яку Купертинська компанія вважає однією з найважливіших для розвитку свого бізнесу. У січні Apple почала продавати iPhone у найбільшого китайського оператора China Mobile, що багато в чому допомогло збільшити продажі.
Генеральний директор Xiaomi Лей Джун і сам нагадує Стіва Джобса, попереднього CEO Apple, а на січневому заході, який проводила фірма Xiaomi, навіть з’явився Стів Возняк, тому вибраний китайською компанією образ для наслідування не викликає сумнівів.
Міцність позицій Apple на китайському ринку піддасться серйозній перевірці цієї осені, коли компанія Тіма Кука випустить iPhone 6.
Згідно з чутками діагональ екрану нового флагмана від Apple збільшиться, а це означає, що каліфорнійський вендор зможе поборотися за азіатський ринок, де смартфони з великим екраном дуже популярні.
Причому, якщо вірити чуткам, на цей раз Тім Кук знову зважиться випустити на ринок відразу два нові смартфони. Тільки на цей раз головною відмінністю стане якраз розмір екрану.
Один з гаджетів оснастять дисплеєм в 4,7 дюйма, другий спробує наздогнати фаблетами, бо буде екіпірований екраном з діагоналлю 5,5 дюйма.
Оскільки смартфони Xiaomi працюють під управлінням ОС Android, аналітики говорять, що безпосереднім конкурентом китайської компанії все ж залишається Samsung.
Також немає недоліку і в місцевих брендах, які теж борються за китайського споживача, серед топових вендорів – Lenovo, Coolpad і Huawei. Що ж до Xiaomi, то вона стартувала пізніше від усіх, але стрімко виривається вперед.
У той час як Xiaomi має глобальні амбіції з підкорення решти світу, успіх в Китаї поки не перекинувся на інші ринки. Близько 97% смартфонів Xiaomi були продані в Китаї. Крім цього Xiaomi регулярно ставить рекорди за швидкістю продажів нових пристроїв: протягом декількох хвилин покупці розбирають смартфони та планшети десятками тисяч.
Звістка про чергове досягнення нещодавно прийшла з Тайваню. Як повідомляє GSMInsider, всього за секунду інтернет-магазин Xiaomi розпродав 10 тис. планшетофонів RedMi Note.
Саме таку кількість виробник виставив на продаж в рамках першої партії. Відзначається, що за 12 годин до старту реалізації компанія Xiaomi отримала 40 тис. нових попередніх замовлень на 5,5-дюймовий бюджетний апарат (у Тайвані він обходиться приблизно в $167). Загальна кількість попередніх замовлень, які почали надходити 20 червня, не уточнюється.
Нагадаємо, RedMi Note анонсований в двох версіях, з 1 і 2 ГБ оперативної пам’яті, а також з накопичувачем об’ємом 8 і 16 ГБ. Обидві моделі обладнані 8-ядерним процесором MediaTek, 5,5-дюймовим HD-дисплеєм і 13-мегапіксельною камерою.
Що стосується планшетів, ця мода в Китаї ще не настільки поширена. Частка планшетів Apple в II кварталі минулого року склала 28%, при цьому Купертинська компанія реалізувала лише $1,48 млн штук згідно метриці IDC. Від загального числа світових продажів за звітний період частка склала 10% згідно з даними Bloomberg.
Xiaomi, яка представила недавно свій перший планшет, можливо, підключилася в самий відповідний момент, коли ринок вже достатньо “розім’явся”.
Новий Xiaomi Mi Pad володіє 7,9-дюймовим дисплеєм з роздільною здатністю 2048 х 1536 пікселів. Для користувачів буде доступно 2 Гб оперативної пам’яті. Виробник обіцяє, що незабаром у продаж надійде модель, яка буде оснащена флеш-накопичувачем з розмірами від 16 до 64 Гб.
У новинці встановлена камера 8 мегапікселів і батарея 6700 мА/год. Розміри: 202,1 мм х 135,4 мм х 8,5 мм, вага – 360 грамів. Новинка буде доступна в декількох колірних варіантах: блакитному, рожевому, білому, чорному, жовтому і зеленому. Вартість буде приблизно $270.
Х’юго Барра, віце-президент Xiaomi, відповідальний за міжнародну експансію, вважає, що нові планшети Mi Pad перший час будуть доступні тільки в Китаї, але в кінцевому підсумку з’являться і на інших ринках, у тому числі в Південно-Східній Азії, Індії та Латинській Америці. Ринок США поки дуже насичений, тому вихід на американських споживачів компанія поки не планує.
Але для компанії це не так критично: Xiaomi увійшла до десятки топових виробників смартфонів, працюючи тільки на одному лише китайському ринку. Наприкінці березня компанія змістила з десятого місця BlackBerry. Тоді частка Xiaomi склала 3,5% від всіх поставок смартфонів.
Якщо прийдешній планшет Mi Pad зможе повторити нещодавній сценарій захоплення ринку смартфонів, навіть якщо успіх буде тільки на одному місцевому ринку, цілком можливо, що вже Apple можуть охрестити “американською Xiaomi”.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас