Підвищення залізничних тарифів вдарить по рентабельності виробництва зерна в Україні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Підвищення залізничних тарифів вдарить по рентабельності виробництва зерна в Україні

Аграрний ринок
353
Українські виробники зернових негативно поставилися до оголошеного “Укрзалізницею” підвищення тарифів на перевезення вантажів на 12,5%, оскільки це стане “ударом” по економіці зазначеного виду діяльності. Про це в ході міжнародної конференції “Зерновий форум-2014: нові ринки, виклики та можливості” в Одесі заявив президент Української зернової асоціації Володимир Клименко.
Він зазначив, що Кабінет міністрів зобов’язаний врахувати думку і розрахунки не лише перевізника, а й усіх сторін, в даному випадку – українських аграріїв.
“У 2013 році рентабельність рослинництва становила 17%. Сьогодні світова ціна на зерно впала, рентабельність знизилася, за деякими видами продукції – кукурудзі, ячменю – у низки виробників вона взагалі пішла в мінус. Я розумію залізничників, у них своя арифметика, але не можна допустити, щоб виробник став “крайнім” у цій ситуації – особливо в світлі того, що Україна намагається наростити обсяг експорту зернових”, – зазначив Клименко.
Водночас голова асоціації підкреслив, що зважаючи на нещодавній обвал курсу гривні відбулося переформатування внутрішніх цін на продукцію, тому для остаточних висновків слід почекати завершення маркетингового року і підбиття підсумків у цифрах.
Нагадаємо, 29 травня “Укрзалізниця” заявила про те, що тарифи на перевезення вантажів залізницями будуть проіндексовані на 12,5%, що в перерахунку на середнє значення на рік становитиме 6,2%. Проект цього наказу передбачає, зокрема, “єдиний коефіцієнт до тарифів при перевезенні зернових вантажів залізничним транспортом незалежно від виду сполучення, що дозволить збільшити тарифи на перевезення зернових вантажів у внутрішньому сполученні”.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас