У квітні український авторинок очікує суттєве падіння - ще більше ніж у березні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У квітні український авторинок очікує суттєве падіння - ще більше ніж у березні

Особисті фінанси
2322
Автомобільний ринок України в березні показав падіння відносно лютого на 34%. У порівнянні з I кварталом 2013 року падіння продажів нових іномарок склало 13%. Про це повідомляють дані відділення стратегічного розвитку “Атлант-М”.
“Настільки низьких, як у березні, обсягів продажів за місяць на авторинку не було з лютого 2010 року. Головна причина – обвал курсу гривні. Це призвело не лише до підвищення цін на автомобілі, а й до істотного падіння фактичного рівня доходів і заощаджень населення. Також різко погіршилася упевненість покупців у майбутньому і їхня схильність до купівлі товарів тривалого користування”, – заявив директор відділення стратегічного розвитку “Атлант-М” Олексій Терещенко.
Крім того, зазначає експерт, випереджаючий попит лютого 2014 року частково “вибрав” продажі, які могли б припасти на весну. “Політична нестабільність, природно, теж вносить свої корективи”, – інформує Терещенко.
За даними “Атлант-М”, у квітні ринок опуститься ще нижче. До інших негативних чинників додадуться фактична зупинка продажів автомобілів у Криму, а також операційні ризики на південному сході України (Донецька область на другому місці у продажах серед регіонів України).
За підсумками першого кварталу 12 марок з ТОП- 20 “в мінусі” у порівнянні з минулим роком. Відзначимо дворазове падіння продажів колишніх лідерів – Hyundai і Kia. Найбільший приріст продажів у Daewoo (+88%), трохи менший у Peugeot (+75%), Geely (+51%) і Mazda (+44%).
Лідером рейтингу продовжує залишатися Geely. Друге місце займає Toyota, яка піднялася в рейтингу на чотири позиції в порівнянні з квартальними показниками минулого року. У Renault третє місце, на п’ять рядків вище минулорічних показників. Провали і злети марок у рейтингу відображають різні політики імпортерів в умовах кризи – деякі намагаються розпродавати склади, інші різко скоротили обсяги операцій, щоб не мати курсових збитків.
Сегмент преміальних автомобілів теж постраждав від кризи і впав на 20% в порівнянні з I кварталом 2013 року. Лідерство утримує Audi.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас