Facebook знову в плюсі


Facebook знову в плюсі

Facebook знову вдалося довести, що стратегія компанії реалізується успішно: за підсумками I кварталу виручка соціальної мережі збільшилася майже втричі. Хороші результати і додаткові ресурси дозволять компанії зміцнити свої позиції серед найбільших технологічних компаній.

Онлайн-ритейлери та інші рекламодавці все активніше використовують Facebook як інструмент підвищення продажів. У підсумку виручка за звітний період склала $2,5 млрд, або $0,34 за акцію, перевищивши очікування аналітиків, що прогнозували $2,36 млрд і 24 центи за акцію.

Соціальна мережа похвалилася і збільшенням відвідуваності: кількість осіб, що заходять на Facebook щомісяця, зросла на 15% до 1,28 млрд. Щодня в соцмережі буває 802 млн, 609 млн юзерів приходить з мобільних пристроїв.

Facebook планує запустити мережу мобільної реклами, яка дозволить використовувати дані про користувачів для таргетування реклами на сторонніх сервісах. Партнери Facebook з числа рекламодавців зможуть через платформу соцмережі розміщувати рекламу в різних мобільних додатках та іграх. Таргетування реклами буде здійснюватися на основі особистих даних користувачів, які пов’язали свої профайли з додатками.

Створення мережі мобільної реклами не збільшить обсяг даних, які Facebook збирає про користувачів. Однак запуск сервісу може збільшити обсяг таргетованої реклами, яку користувачі Facebook бачать в мобільному інтернеті за межами соцмережі. Можливо, що незабаром до звичайних банерів додасться ще й формат відеореклами.

Міграція користувачів у мобільне середовище тільки на руку Facebook. Виручка від мобільної реклами становить 59% від загальних рекламних доходів. Це на 30% вище показника за аналогічний період рік тому і на 53% більше, ніж у IV кварталі 2013 р. Після довгих років ігнорування мобільних гаджетів Facebook змогла швидко надолужити згаяне, поставивши смартфони та планшети в число основних пріоритетів розвитку.

Facebook повідомила про чистий прибуток у розмірі $642 млн, або $0,25 на акцію, порівняно з $219 млн, або $0,34 на акцію, рік тому. Без урахування деяких витрат прибуток склав би 34 центи на акцію в порівнянні з 12 центами роком раніше. Аналітики, опитані Thomson Reuters, очікували прибуток у розмірі 24 центів на акцію.

Найбільша соціальна мережа в нинішньому році відзначилася низкою придбань, серед яких угода купівлі месенджера WhatsApp, вартість якого склала $19 млрд, а також придбання компанії, що займається розробкою і виробництвом технологій віртуальної реальності Oculus VR.

Стало також відомо, що фінансовий директор компанії Девід Еберсман подав у відставку. На його місце прийде Девід Венер.

На закритті торгів NASDAQ у середу акції Facebook коштували $61,36, капіталізація компанії оцінюється в $156,3 млрд. Відразу після публікації фінзвіту акції Facebook підскочили на 4% до $64 за цінний папір.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua