Китай виділить $5 млрд - на освоєння Далекого Сходу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Китай виділить $5 млрд - на освоєння Далекого Сходу

Світ
964
Державний банк розвитку Китаю (China Development Bank Corporation, CDBC) готовий виділити $5 млрд на проекти з розвитку Далекого Сходу, повідомляє Мінсхідрозвитку.
Голова Мінсхідрозвитку Олександр Галушка провів зустріч з головою CDBC Чжен Чжіцзе. Сторони погодили першочергові завдання спільних проектів. Мова йде про створення територій випереджаючого розвитку на Далекому Сході, фінансування розвитку інфраструктури, виконання довгострокових інвестпроектів на Далекому Сході.
“Крім того, сторони домовилися про регулярні особисті контакти та інтенсифікацію двосторонніх відносин”, – зазначає Мінсхідрозвитку.
“У свою чергу Росія готова взяти на себе товарні потоки з країн АТР до Європи в рамках пропозиції керівництва Китаю з відродження Великого шовкового шляху”, – зазначив Галушка.
“У сучасному глобальному світі відродження Шовкового шляху – не відродження географічної смужки маршруту, що існував багато років тому, а формування між Азією і Європою сучасних, економічно вивірених, транспортних коридорів, які несуть в собі те саме призначення, що й шлях.
У зв’язку з цим економічно раціональною підставою для відродження Шовкового шляху є підтримка країнами АТР російських проектів у сфері транспорту, які сьогодні реалізує наша країна. Зокрема, реконструкція Транссибірської і Байкало-Амурської магістралей, а також будівництво їх дублерів”, – підкреслив Галушка.
За його словами, на ці цілі уряд Росії вже виділив $18 млрд. Триває робота із з’єднання Транссибу з Транскорейською магістраллю, будують дамби і мости, включаючи міст Ніжньоленінське-Тунцзян через Амур, нові порти і аеропорти.
“Говорячи про морський Шовковий шлях, особливо хотів би відзначити проект Північного морського шляху, у якого є значні конкурентні переваги порівняно з традиційним морським шляхом, що з’єднує Європу та Азію. Так, наприклад, витрати на доставку вантажу з Шанхаю до Роттердаму в середньому скорочуються на 25% порівняно з шляхом через Суецький канал”, – зазначив голова Мінсхідрозвитку.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас