Організатори Олімпіади в Сочі відзвітували про рекордні доходи маркетингової програми — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Організатори Олімпіади в Сочі відзвітували про рекордні доходи маркетингової програми

Світ
636
Сума доходів Оргкомітету “Сочі 2014” від реалізації маркетингової програми перевищила 1,3 мільярда доларів. Ця сума є абсолютним рекордом серед організаторів Зимових Олімпіад, в 1,5 рази перевищуючи показники Ігор-2010 у Ванкувері і в три рази – заявочні показники, повідомив журналістам 31 січня директор з маркетинговим програмам оргкомітету Дмитро Маневич.
Говорячи про сувенірну продукцію з символікою “Сочі 2014”, він зазначив, що учасниками ліцензійної програми випущено близько 5 тис. найменувань. Очікуваний обсяг продажів може становити більше 500 млн дол, а доходи “Сочі 2014” від продажів ліцензійних товарів можуть перевищити 30 млн дол США.
Продукція з олімпійською символікою “Сочі 2014” продається в 4,5 тис. точок продажів. “Рекорд з продажу побили плюшеві іграшки. Вже продано понад 3,6 млн. Талісманів Ігор-2014, одних лише “Білих Ведмежат” купили більше 1 млн, також продано більше 300 тис. пар ковзанів, більше 70 тис. пар бігових лиж і 260 тис. футбольних м’ячів”, – позначила найбільш популярні у покупців товари директор з ліцензування Оргкомітету “Сочі 2014” Олена Земятова. За її словами, пік продажів припаде безпосередньо на період Олімпійських ігор в Сочі. На території спортивних об’єктів будуть відкриті 30 додаткових точок реалізації, в тому числі Головний олімпійський магазин біля “медалі-плаза” в Прибережному кластері.
“Олімпійський роздріб буде працювати в нашій країні до кінця 2014 року. Ми розуміємо, що після Ігор настане час розпродажів, з 1 квітня мережеві реалізатори можуть почати знижувати ціни на сувеніри з символікою сочинської Олімпіади”, – повідомила керівник ліцензійної програми.
За матеріалами:
ІТАР-ТАСС
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас