Facebook виявився лідером з продажу Інтернет-реклами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Facebook виявився лідером з продажу Інтернет-реклами

Фондовий ринок
216
Facebook на сьогодні є лідером з продажу реклами в Інтернеті. Найбільша соціальна мережа поки що поступається тільки гігантові Google, повідомляє EMarketer Inc.
Найбільша соціальна мережа може отримати $3,17 млрд або 7,4% від загального обсягу цифрової реклами в США цього року, в той час як на частку Google припадає $17 млрд або 40%, заявили сьогодні у своєму блозі EMarketer Inc. У 2012 році Facebook був четвертим після Google, Yahoo! Inc і Microsoft.
Facebook нарощує свої рекламні потужності, генеруючи половину своїх доходів від мобільних і відео-акцій, які автоматично програються в новинній стрічці користувачів. Instagram, який Facebook купив за $700 млн торік, також транслює оголошення на своєму сервісі обміну фотографіями. Facebook і його конкуренти борються за частку на ринку цифрової реклами, який, за прогнозами, збільшиться на 25% і досягне $53,4 млрд в США в 2015 році.
“Facebook і Google є основними рушійними силами цього зростаючого ринку, як на рівні країни, так і в світі,” – пише EMarketer Inc. Обидві компанії також є найбільшими світовими рекламодавцями.
Витрати на мобільну рекламу складуть 23% від усього обсягу видатків на цифрову рекламу. Для порівняння, в 2012 році цей показник становив лише 12%, за даними EMarketer Inc.
Перші чотири рекламні кампанії, запущені в Instagram, охопили значну аудиторію, повідомляє представник Facebook у своєму блозі. Реклама Levi Strauss & Ко була показана 7,4 млн людям в США за дев’ять днів, а Ben & Jerry“s Homemade Inc. – 9,8 млн осіб, протягом восьми днів. Серед тих, хто побачив акцію морозива Scotchy Scotch, 17% зацікавилися продуктом і зв’язалися з компанією, за статистикою Instagram.
За матеріалами:
Вести.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас