Нетто-виручка YouTube від реклами становитиме $1,96 млрд — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Нетто-виручка YouTube від реклами становитиме $1,96 млрд

Фондовий ринок
396
Компанії по всьому світу з кожним роком все активніше витрачають гроші на мобільну рекламу в надії охопити аудиторію молодих людей, що принесе YouTube на 50% більше виручки, ніж минулого року. Про це пише газета Financial Times.
У 2013 р. рекламодавці витратять $5,6 млрд на просування своїх товарів і послуг через YouTube. Однак не вся сума залишиться у розпорядженні YouTube, значна частина виручки передається партнерам і творцям контенту.
За оцінками аналітичної компанії eMarketer, нетто-виручка YouTube в поточному році після розрахунків з партнерами становитиме $1,96 млрд, або 1,7% загальносвітових витрат на цифрові форми реклами. Частка YouTube в цьому сегменті буде вища, ніж у таких популярних сайтів, як Twitter, AOL або Pandora, зазначає eMarketer.
Варто також зазначити, що більше 40% трафіку YouTube сьогодні припадає на мобільні пристрої. Про це компанія Google повідомила в своєму останньому фінансовому звіті. Це на 15% більше, ніж минулого року (25%), і на 34% більше, ніж в 2011 р. (всього 6%).
Експерти пов’язують зростання мобільного трафіку YouTube із зростанням популярності мобільних пристроїв – смартфонів і планшетів. Це може призвести до перегляду рекламної політики YouTube, яка раніше була переважно орієнтована на користувачів персональних комп’ютерів.
Нагадаємо, що відеохостинг YouTube був заснований в 2005 р. в Каліфорнії трьома колишніми співробітниками компанії PayPal. У 2006 р. він був викуплений інтернет-компанією Google майже за $1,7 млрд. Кількість щомісячних переглядів відеороликів перевищує 1 млрд.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас