646
Apple створить не тільки телевізор, але і власну систему мовлення
— Технології&Авто
Після багатьох років практично безуспішних переговорів про співпрацю з провайдерами кабельного ТБ Apple вирішила підійти до створення екосистеми для “телебачення майбутнього” по-новому. В результаті телевізор зі знаменитим логотипом у вигляді надкушеного яблука стає ближче до реальності.
Як повідомляє інтернет-видання Quartz, останнім часом компанія Тіма Кука вирішила, що намагатися забезпечити свій майбутній телевізійний сервіс контентом за допомогою існуючих гравців телеринку, найбільших у США провайдерів кабельного ТБ – безперспективно. У зв’язку з цим Apple почала переговори про постачання контенту безпосередньо з його виробниками – продакшн-компаніями і телемережами.
Серед фірм, з якими ведуться переговори, – належна Disney ESPN, HBO (входить до медіаімперії Time Warner, зараз відома серіалом “Гра престолів”), а також Viacom, якій належать канали MTV, Nickelodeon, і Comedy Central. Головне – мова йде про купівлю Apple контенту для телевізора власного виробництва, на якому різні творці відеопродукції будуть представлені окремими додатками.
За даними джерел Quartz, Apple має намір створити власний сервіс платного телебачення, по суті ставши прямим конкурентом кабельних компаній. Не дивно, що переговори з ними вже котрий рік не клеяться. Видання пише, що пристроєм для доставки сервісу споживачам стане неіснуюча приставка Apple TV, що надає вже зараз доступ до низки онлайнових відеосервісів і відеомагазину iTunes.
Мова йде саме про телевізор, що розроблений і випускається самою Apple – міфічний iTV. У компанії нібито вирішили, що намагатися відразу домовитися з усіма мережами та постачальниками контенту нереально. Досить зробити так, щоб у момент виходу пристрою на ринок для нього були доступні найпопулярніші якісні серіали і телепрограми. Тоді з часом, у разі успіху пристрою у споживачів, так чи інакше домовлятися з Apple доведеться і всім іншим.
Quartz зазначає, що в Apple і більшості згаданих телекомпаній відмовилися від коментарів. Лише представник ESPN обережно заявив, що компанія обговорює можливості співпраці з усіма відеосервісами, але ці обговорення – поки лише зондування ґрунту, і ніяких формальних переговорів не ведеться.
За матеріалами: Вести.ru
Поділитися новиною