340
"Дорожну науку" в Україні недофінансовують більше ніж на 90%
— Казна та Політика
За інформацією директора Державного дорожнього НДІ ім. Шульгіна Василя Нагайчука, обсяг фінансування “дорожної науки” в поточному році склав 23 млн грн проти запланованих 272 млн грн.
“Обсяг фінансування дорожної науки в 2013 році повинен був скласти 272 млн грн, але фактичне фінансування становить – 23 млн грн”, – йдеться у відповідному повідомленні прес-служби Укравтодору.
При цьому, за словами експерта, “в ідеалі потрібно 500 млрд грн”.
При цьому, згідно Закону “Про наукову і науково-технічну діяльність” державне фінансування наукової і науково-технічної діяльності у розмірі не менше 1,7% від ВВП України.
За словами В.Нагайчука, однією з причин того, чому українські дороги виявилися в поточному стані, є те, що дорожня мережа була сформована в 1970-х, а в той час використовувалися зовсім інші розрахункові навантаження. На той момент розрахунки проводилися, виходячи з маси в 6 тонн на одну вісь автомобіля, а з 2002 року розрахункові навантаження на вісь автомобіля складають вже 11,5 тонн для доріг державного значення та 10 тонн – для доріг місцевого значення.
Крім того, за словами фахівця, через високі темпи виробництва в той час не завжди при будівництві автомагістралей використовували найкращі матеріали.
За матеріалами: УНН
Поділитися новиною
Також за темою
У Мінфіні назвали суму, яку Україна отримала від партнерів від початку року
НБУ розширює перелік бенчмарк-ОВДП: покриття обов’язкових резервів
АМКУ оштрафував 2 водоканали на понад 11 млн грн — причини
Понад 50 тисяч гривень: кому готові платити без досвіду
Обсяги мобілізації у листопаді: хто підлягає призову
Зеленський оголосив офіційний старт опалювального сезону
