Названі лідери автопрому по прибутку з однієї машини — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Названі лідери автопрому по прибутку з однієї машини

Фондовий ринок
3030
Експерти німецького Center Automotive Research (CAR) в Університеті Дуйсбурга-Ессена порівняли дані провідних автоконцернів по прибутку до оподаткування бізнесу з випуску автомобілів за перше півріччя 2013 року і поділили їх на одиницю продукції, пояснив глава центру Фердинанд Дуденхеффер.
Лідером в масовому сегменті стала Toyota, якій кожен випущений автомобіль приносить 1,8 тис. євро прибутку. Середня ціна продажу автомобілів японської компанії – 20 тис. євро, відповідно рентабельність бізнесу дорівнює 9%. При цьому роком раніше кожен випущений автомобіль приносив Toyotа тільки 707 євро прибутку. Після аварії на АЕС “Фукусіма-1”, багатотисячних відкликань автомашин і падіння японського авторинку концерн знову зміцнів, констатує Дуденхеффер.
Другу сходинку в рейтингу найбільш ефективних виробників масових автомобілів займає Hyundai-Kia. Незважаючи на те, що середня ціна автомобілів Hyundai склала в першому півріччі “всього” 11 тис. євро, прибуток компанії по кожній машині склав трохи більше 1 тис. євро. Це дозволило Hyundai-Kia стати лідером сегменту по рентабельності з результатом 9,3%. Високих показників прибутку добилася і марка Kia – 911 євро і 7,6% відповідно. А от ситуація в найбільшому європейському автоконцерні Volkswagen погіршилася: якщо рік тому кожен автомобіль під цим брендом приносив компанії 751 євро, то зараз – тільки 629 євро.
Однак компанії, що випускають люксові автомобілі, заробляють на своїй продукції стільки, скільки їх масовим виробникам і не снилося. Porsche отримує з кожного виробленого спорткара або кросовера понад 16,5 тис. євро. У Ferrari, що зайняла другий рядок, тільки 15 тис. євро.
“Виробники автомобілів преміум-класу як і раніше живуть в іншому світі в порівнянні з компаніями масового сегмента”, – зазначив Дуденхеффер.
Глава CAR вважає, що поліпшення прибутковості ключового бізнесу більшості автовиробників стало наслідком зусиль по скороченню витрат в останні кілька років.
“У результаті заходів економії поступове поліпшення ситуації цілком може продовжитися і в другому півріччі 2013 року, і в 2014 році”, – прогнозує Дуденхеффер.
За матеріалами:
РБК daily
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас