Нова ера: у США телебачення вперше поступилося лідерством інтернету — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Нова ера: у США телебачення вперше поступилося лідерством інтернету

Світ
735
У США інтернет вперше обігнав телебачення за кількістю часу, який дорослий американець проводить в цьому медіасередовищі, про це свідчать дані компанії eMarketer.
Як стало відомо, в середньому житель США старше 18 років проводить в інтернеті 5:00 9 хвилин на день – це на 16% більше, ніж рік тому. При цьому кількість часу, який американці проводять біля телевізора, знизилася за рік на 2,5% – до 4 годин 31 хвилини на день.
За даними аналітиків, планшетами та смартфонами американці стали користуватися в півтора рази довше – 2 години 21 хвилину. Час, який жителі США проводять в інтернеті, заходячи зі стаціонарних комп’ютерів і ноутбуків, поступово скорочується – зараз він складає 2 години 19 хвилин, тобто на дві хвилини менше, ніж на смартфонах і планшетах. Ще 36 хвилин вони проводять в інтернеті з інших пристроїв.
При цьому більше половини американців, за даними недавнього опитування Gallup, звертається за новинами про події у країні та світі до телебачення. Інтернет та соцмережі опинилися на другому місці в рейтингу найбільш популярних джерел інформації.
У той же час аналітики відзначають, що на світовий рекламний ринок дані про те, що американці більше часу проводять в інтернеті, ніж біля телевізора впливають не сильно: компанії як і раніше витрачають основні засоби на розміщення реклами на телебаченні.
Цього року на телерекламу в світі витратять, за прогнозами eMarketer, $ 205 млрд, у той час як на рекламу онлайн – майже в два рази менше. Одним з найперспективніших вважається ринок мобільної реклами, який виросте цього року на 80%. При цьому він займає всього 3% від загальних обсягів розміщення реклами в цифрових медіа.
Зазначимо, за даними експертів дослідницька компанія Group M, в 2012 році обсяг продажів реклами в інтернеті по всьому світу досяг $ 99 млрд, а в поточному році цей показник перевищить $ 113 млрд.
Також сьогодні, 5 серпня, стало відомо, що холдинг Уоррена Баффета Berkshire Hathaway, який володіє низкою великих медіаактивів, у другому кварталі поточного року заробив $ 4,541 млрд, або $ 2763 з розрахунку на акцію класу А, у порівнянні з $ 3,108 млрд, або $ 1882 на акцію, зафіксованими в минулому році.
Крім вищесказаного нагадаємо, наприкінці липня поточного року повідомлялося, що вже в серпні в США починає загальнонаціональне мовлення перший цілодобовий телеканал для собак під назвою DOGTV.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас