Українці все частіше віддають перевагу м'ясу перед ковбасою - експерти — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці все частіше віддають перевагу м'ясу перед ковбасою - експерти

Аграрний ринок
1992
У першому півріччі поточного року Україна збільшила виробництво м’яса у забійній вазі на 9,3% до 1,13 млн. т. Однак виробництво ковбас залишилося на колишньому рівні, що свідчить про більшу популярність серед українців саме необробленого м’яса, повідомили в асоціації Український клуб аграрного бізнесу.
При цьому в асоціації відзначили тенденцію до зміщення балансу споживання українцями м’яса і ковбаси в бік першого. Так, в 1991 році споживання м’яса на душу населення в Україні становило 74 кг, з яких 28% становило безпосередньо м’ясо, а 72% – ковбасні вироби.
При цьому споживання м’ясних виробів скорочувалося разом зі зниженням платоспроможності населення. У 2001 році споживання впало майже вдвічі, до 33,6 кг, а структура ковбасних виробів та м’яса розподілилася вже 50:50. Торік споживання м’яса склало 54,4 кг на душу населення, 30% з яких було використано у вигляді ковбасних виробів, а 70% – безпосередньо як м’ясо.
Згідно з прогнозами FAO (Організація з питань продовольства і сільського господарства ООН, Food and Agriculture Organization of the United Nations), до 2020 року в структурі споживання м’яса українцями 80% складе саме натуральне м’ясо.
“Намагаючись краще задовольнити попит споживачів, все більше м’ясокомбінатів починають вводити в свій асортимент виробництво охолодженого та замороженого м’яса для роздрібної торгівлі. Мережі супермаркетів пропонують все більше різних видів м’яса на будь-який смак, а також забезпечують температурні й гігієнічні умови його зберігання, замінюючи тим самим, традиційні базари. Зі зростанням добробуту населення ковбаси все частіше будуть замінятися м’ясними делікатесами і м’ясом”, – коментує такі спостереження експерт аграрних ринків Аліна Жарко.
За матеріалами:
Корреспондент.net
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас