5571
ЗМІ визначили найбільші по виручці мережі супермаркетів України
— Фондовий ринок
Найбільшим продуктовим ритейлером по виручці в Україні є Fozzy Group, що розвиває мережі магазинів “Сільпо”, “Фора”, Fozzy і Le Silpo. Виручка групи в 2012 році склала 21,9 млрд грн.
Трохи менше – 21,5 млрд грн – заробив “АТБ-маркет”. На третьому місці опинилася “Metro Cash & Carry Україна” з виручкою 10,1 млрд грн.
У решти ритейлерів виручка набагато менша. Четверта позиція поки що залишається за “Фуршетом” (5,1 млрд грн). Проте його місцю вже загрожує “Ашан” (5,1 млрд), який за підсумками 2012 року змістив на шосту сходинку “Ритейл Груп” (мережі “Велика Кишеня, “Велмарт” та ін., виручка – 4,8 млрд грн).
Замикають десятку “Таврія В” (однойменна мережа і мережа “Космос”, 3,4 млрд грн), “ЕКО” (3,1 млрд грн), “Амстор” (3,1 млрд грн) і “Омега” (мережа Varus , 2,1 млрд грн).
Нагадаємо, 78% жителів міст роблять покупки в супермаркетах і гіпермаркетах.
За матеріалами: Forbes.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Samsung очікує найбільший квартальний прибуток з 2022 року завдяки зростанню цін на мікрочипи
Лоукостер WestJet братиме плату за те, що робить кожен пасажир
Sense Bank та Вінницька міська рада розширюють співпрацю
Індекс українських акцій на WSE зранку в п’ятницю підскочив на 5,4%
iPhone 18 Pro та Pro Max: яка там буде камера
Samsung заощаджуватимуть заряд шляхом оптимізації мережної активності