Проблеми з потягами Hyundai були усунені корейськими фахівцями за рахунок виробника — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Проблеми з потягами Hyundai були усунені корейськими фахівцями за рахунок виробника

Казна та Політика
460
Виявлені взимку проблеми зі швидкісними поїздами Hyundai були усунені корейськими фахівцями за кілька місяців і повністю за рахунок виробника поїздів.
Сьогодні поїзди “Інтерсіті +” ходять без нарікань, підкреслює видання, а зима 2012-2013 року стала періодом обкатки нових потягів.
“Наприклад, у російських залізничників були такі ж проблеми з “сапсанами”. Однак там цю проблему разом з Siemens вирішили протягом декількох місяців випробувань. Період “обкатки” обов’язковий при запуску поїздів, але через поспіх до Євро-2012 в “Укрзалізниці” ним вирішили знехтувати”, – зазначає видання, підкреслюючи з посиланням на думку експертів, що проблеми з поїздами більшою мірою були пов’язані з зношеною інфраструктурою вітчизняних залізниць, не призначеною для швидкісного руху.
“Адже поки швидкісні поїзди будуть ходити по тим же розбитим гілках, що і вантажні, високий ризик позаштатних ситуацій зберігається. Невідповідність контактного проводу вимогам швидкісного руху призводить до поломок струмоприймачів швидкісних потягів. І ці проблеми будуть у будь-якого швидкісного поїзда, будь то Skoda або КВБЗ . Тому в першу чергу необхідно вирішувати проблему поганої інфраструктури залізничних перевезень і будувати нові сучасні магістралі, за якими б ходив не зношений рухомий склад радянської споруди, а сучасні потяги”, – підсумовує видання.
На його думку, запустивши швидкісне залізничне сполучення в Україні, корейці стали заручниками великої лобістської гри за мільярдний бюджет: “Побачивши певні успіхи запуску швидкісних поїздів, в уряді стали всерйоз обговорювати питання запуску швидкісного залізничного руху по всій країні”.
Саме це призвело до того, що “на вищому рівні почали звучати заяви про те, що співпраця з Hyundai була недоцільною”.
Видання підкреслює, що єдиною компанією, яка погодилася взяти на себе зобов’язання протягом двох років – з 2010 по 2012 рік – поставити в Україну відразу 10 швидкісних поїздів, виявилася південнокорейська корпорація Hyundai.
“Жоден з конкурентів корейців не зміг пообіцяти уряду, що зможе виконати такі вимоги”, – пише видання, нагадуючи, що “в уряді навіть озвучували плани про закупівлю сотні нових поїздів і давали зрозуміти, що Hyundai не просто одноразовий підрядник, а повноцінний партнер в питанні модернізації всієї залізничної інфраструктури України”.
“Якщо Україна дійсно прагне інтегруватися в Європу і наблизитися до стандартів європейських країн, їй просто доведеться розвивати транспортну інфраструктуру, в тому числі швидкісне залізничне сполучення, що забезпечує вагому частину пасажиропотоку в країнах Євросоюзу”, – резюмує видання.
За матеріалами:
Дзеркало Тижня
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас