463
У Google заявляють, що їхній пошуковик може визначити успішність кінофільму з точністю 94%
— Технології&Авто
Інтернет-компанія Google заявила, що може передбачати комерційний успіх або провал нових кінофільмів з точністю до 94% на основі даних про пошукові запити, свідчать дані дослідження, проведеного компанією Google.
Незважаючи на те, що число нових фільмів знизилося в 2012 році на 9% відносно попереднього року, кількість пошукових запитів до Google про фільми зросла на +56% за той же період. При цьому майже половина потенційних глядачів вирішують, на який фільм піти, прямо в день придбання квитка.
“Інтернет-пошуковик є джерелом інформації для можливих глядачів, оновлюваних в реальному часі. Розуміючи, як і що вони шукають, ми можемо зробити унікальні висновки про наміри глядачів”, – зазначили в Google.
Вивчивши результати 99 фільмів, що вийшли за 2012 рік, Google виявила, що варіативність касових зборів фільму можна спрогнозувати на 70%, вивчивши лише обсяг запитів про нього.
За даними компанії, вивчення запитів, пов’язаних з трейлером фільму, за чотири тижні до його виходу на екрани при поєднанні з попередніми результатами франшизи і сезонності відвідування кінотеатрів, дозволяє передбачити його виручку за перший уїк-енд з точністю до 94%.
Обсяг пошукових запитів про конкретний фільм, а також число кліків на пов’язану з ним контекстну рекламу дозволяє передбачити касові збори картини в перший уїк-енд з точністю до 92%, а в наступні вихідні – до 90%, заявляють в Google.
Хоча компанія не планує викладати прогнози у відкритому доступі, пише видання Cnet, ця інформація може становити важливий комерційний інтерес для кінопродюсерів і потенційно створити для Google нове джерело доходу.
За матеріалами: РІА Новини
Поділитися новиною