Facebook вирішив зменшити кількість реклами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Facebook вирішив зменшити кількість реклами

Світ
225
Найбільша соцмережа світу, Facebook, змінює рекламну політику, керівництво соціальної мережі дійшло висновку, що необхідно зменшити рекламний “портфель”.
У результаті майже половина рекламних підрозділів компанії буде закрита до кінця цього року. Причиною даного кроку послужили відгуки від маркетологів, які стверджують, що рекламна політика занадто обширна і часто рясніє надлишковими оголошеннями.
Таким чином, компанія Марка Цукерберга публічно заявила про свій намір скоротити кількість видів рекламних блоків більш ніж в 2 рази. На сьогоднішній день на сайті можна спостерігати 27 різних форматів рекламних блоків, і багато з них, на думку керівництва Facebook, переслідують рекламні цілі, які дублюються.
Видання зазначає, що в найближчі півроку керівництво має намір скоротити 13 рекламних відділень. Рекламні оголошення будуть більш компактно організовані, що зніме головний біль і з рекламодавців.
Представник Facebook Фіджі Сайма говорить, що компанія хоче бути більш послідовною у рекламі: рекламна політика повинна повною мірою задовольняти всіх цілях маркетологів, які розміщують оголошення на сторінках Facebook.
“Дотримання цього правила дозволить нам скоротити кількість рекламних форматів і зробити процес створення оголошень набагато більш простим і зрозумілим з точки зору рекламодавців, яким часто доводиться управляти відразу декількома кампаніями, з тим щоб зрозуміти, який вид реклами є найбільш ефективним”, – додав він.
Крім того, Facebook вважає, що дана міра в кінцевому підсумку допоможе рекламодавцям оптимізувати свої кампанії, націлені як на користувачів ПК, так і на власників мобільних пристроїв. Крім того, єдиний стиль рекламних оголошень буде краще сприйматися користувачами соціальної мережі Facebook, коментує Сайма.
Як повідомлялося, в липні Facebook буде позбавлятися від “надлишків”, таких як питання та пропозиції на сторінках брендів. Внутрішні дослідження показали, що такі види реклами неефективні. У той же час в найближчих планах Facebook – включити формат “Рекламні історії” (Sponsored stories) в усі види рекламних оголошень.
Раніше сьогодні повідомлялося, що Facebook поступився званням найбільш динамічного техногіганта інший соцмережі.
За матеріалами:
Вести.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас