5537
Маркетинговий директор Microsoft визнав провал Windows 8
— Технології&Авто
В інтерв’ю Financial Times головний маркетинговий директор Microsoft Темі Реллер фактично визнала невдачу компанії з випуском Windows 8. Вона також повідомила, що ключові елементи операційної системи будуть змінені при випуску оновленої версії системи, але відмовилася розповісти про те, які саме зміни будуть зроблені.
Реллер визнала, що користувачі настільних комп’ютерів зіткнулися зі складнощами при адаптації до нового інтерфейсу, і що компанія Microsoft зробила й інші помилки, пов’язані з випуском Windows 8. «Очевидно, ми могли і повинні були зробити більше», – зауважила пані Реллер, маючи на увазі переважно маркетингові помилки, в результаті яких роздрібні продавці виявилися не підготовленими до того, щоб продавати тачскрін ПК з Windows 8.
Аналітики і експерти вже заявили, що таке відверте визнання може дорого коштувати компанії, яка, випускаючи ОС в жовтні минулого року, говорила про те, що нова операційна система – це відповідь Microsoft на успіх Apple. Windows 8 замислювалася як амбітний проект з модернізації комп’ютера до рівня планшетних комп’ютерів, але ще до виходу її розкритикували багато експертів і конкурентів.
Нагадаємо, Microsoft визнала існування Windows Blue, оновлення може бути представлено у червні.
За матеріалами: ain.ua
Поділитися новиною
Також за темою
ChatGPT вимагатиме паспорт або ID-карту для визначення віку
Apple готує MacBook Pro з сенсорним екраном
Microsoft вбудувала безоплатний ШІ Copilot Chat у Word, Excel та інші застосунки
Європейські альтернативи Starlink потребують фінансової підтримки від ЄС
CEO Zoom вважає, що ШІ скоротить робочий тиждень до 3 днів
Google інвестує £5 мільярдів у штучний інтелект у Британії