Міндоходів: з початку року в Єдиному реєстрі зареєстровано 13,6 млн. податкових накладних — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Міндоходів: з початку року в Єдиному реєстрі зареєстровано 13,6 млн. податкових накладних

Казна та Політика
373
З початку поточного року в Єдиному реєстрі податкових накладних зареєстровано 13,6 млн. документів на загальну суму 140,2 млрд. гривень. Це майже втричі перевищує показники відповідного періоду 2012 року. Тоді було зареєстровано 5,2 млн. накладних загальною сумою 48,2 млрд. гривень.
Порівняно з минулим роком, відзначають аналітики Міндоходів, зросла і кількість платників, які реєстрували свої документи. За три місяці поточного року реєстрацію податкових накладних здійснили 96,2 тис. платників. За відповідний період минулого року їх кількість складала 75,7 тис. платників.
Єдиний реєстр податкових накладних є одним з численних сервісів, що діють для платників податків на веб-порталі ДПСУ, яка на сьогодні входить до складу Міністерства доходів і зборів. Так, наприклад, платники можуть отримати довідку про обсяги податкового кредиту, сформованого за рахунок податкових накладних, не зареєстрованих в Єдиному реєстрі. До речі, платникам за два місяці поточного року надіслано електронною поштою понад 9 тис. таких повідомлень.
Крім того, понад 19 тис. повідомлень було надіслано платникам, у яких виникла заборгованість з того чи іншого податку або збору, а 1016 повідомлень – про наявну заборгованість за іноземними кредитами, залученими державою або під державні гарантії тощо.
Загалом користувачами інформаційного порталу ДПС України у 2013 стали понад 558 тис. суб’єктів господарювання.
Зростає кількість і платників, що звітують до податкової „електронкою”. Так, наприклад, на сьогодні звітність в електронному вигляді подають 98 відсотків платників ПДВ. Загалом з початку року через централізовану систему опрацьовано понад 23 млн. документів, надісланих платниками в електронному вигляді.
Переважною причиною, за якою може не прийматися звітність, є незаповнені обов’язкові реквізити, відсутність підписів відповідних посадових осіб, печатки, невідповідність формату електронного документу тощо.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас