EA другий рік поспіль визнали найгіршою компанією США — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

EA другий рік поспіль визнали найгіршою компанією США

1050
Видавництво Electronic Arts вдруге поспіль стало найгіршою компанією США за версією Consumerist. Воно «перемогло» в антиконкурсі, під час якого користувачі сайту в декілька етапів вибирали компанію, яка заслуговує на цей титул.
Як і в 2012 році, суперником EA у фіналі став Bank of America. Однак на цей раз розрив між двома компаніями став значно більшим: якщо рік тому за EA проголосували 64 відсотки користувачів (а 36 відсотків голосів дісталося банку), то в цьому році ігрове видавництво визнали найгіршою компанією США 78 відсотків тих, хто проголосував (а банк, відповідно, отримав лише 22 відсотки голосів).
На думку представників Consumerist, і рік тому, і зараз EA отримала цей титул через нездатність виконати свої зобов’язання перед покупцями. Так, автори сайту написали, що причиною «перемоги» EA став провал з SimCity, «видоювання» грошей з геймерів в умовно-безкоштовних іграх, а також нездатність компанії повноцінно підтримувати свої продукти.
Всього в антиконкурсі Consumerist традиційно беруть участь 32 компанії. У цьому році до їх числа також увійшли Comcast, AT & T, Walmart, Wells Fargo, PayPal, Google, Microsoft та інші. Electronic Arts стала першою в історії сайту компанією, якій вдалося двічі перемогти в щорічному антиконкурсі.
Як пише Polygon, представник Electronic Arts прокоментував «перемогу» видавництва в конкурсі фразою «Ми можемо краще. Ми будемо кращими». Таким чином він повторив репліку глави компанії Пітера Мура, який так висловився через потрапляння компанії в півфінал антиконкурсу Consumerist. Варто, однак, зазначити, що на думку Мура за EA як за найгіршу компанію року голосують не її незадоволені клієнти, а гомофоби, незадоволені появою героїв-геїв в іграх видавництва, і ті, кому не сподобався гравець, вибраний для обкладинки останньої Madden NFL. Мур також відкинув усі звинувачення в тому, що постійне підключення до інтернету в SimCity потрібно лише для боротьби з піратством.
Consumerist проводить свій антиконкурс з 2006 року. Останнім його переможцем до EA була компанія BP, яка виграла титул в 2011 році. Що примітно, протягом останніх трьох років Bank of America добирається до фіналу (два роки до цього він вибував у півфіналі), але досягти перемоги йому поки не вдається.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас