244
PR-акція Ощадного банку України
— Фондовий ринок
ВАТ “Державний ощадний банк України” розпочав всеукраїнську інформаційну PR-кампанію, присвячену 10-річчю Ощадбанку. Голова правління Ощадного банку Віктор Грибков підписав наказ про реалізацію цього проекту з метою зміцнення позитивної ділової репутації держбанку, посилення довіри до нього у реальних і потенційних клієнтів. Банкір упевнений, що проведення піарівської інформаційної кампанії по зміцненню зв’язків з громадськістю в усіх регіонах відповідає стратегічним інтересам Ощадбанку. Розвиток таких контактів в банку розглядають як неодмінну умову успішної банківської діяльності. Його працівники, зокрема, в цьому ще раз переконалися, взявши участь в унікальному семінарі “Паблік рілейшнз як репутаційний менеджмент”, що відбувся у Києві.
За матеріалами: Ощадбанк
Поділитися новиною
Також за темою
У камері iPhone Air і 17 Pro виявлено дефект, що псує фотографії
Успішна приватизація: переможець аукціону сплатив 608,1 млн грн за 100% акцій «Вінницяпобутхім»
ТОП-6 найтонших смартфонів на Android (фото)
«Ковальська» вдруге програла у Верховному суді проти АМКУ
США та Китай досягли рамкової угоди щодо TikTok
НБУ радить уряду ліквідувати ПІН Банк замість передачі «Укрпошті»