Hyundai спалив цілу станцію (ФОТО) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Hyundai спалив цілу станцію (ФОТО)

21412
Про це повідомив нардеп Ар’єв, посилаючись на користувача Фейсбук Вадима Беспалова.
Цензор.НЕТ наводить без правок запис, яким поділився на своїй сторінці нардеп-опозиціонер Володимир Ар’єв.
“Виявляється, легендарний поїзд Хюндай в день “кінця світу” спалив цілу станцію і так званий “центр управління рухом поїздів”. Інформація всіляко замовчувалася владою і ось тільки зараз стали відомі подробиці.
Отже, ось що прозвучало в пресі: “21 грудня ввечері за 50 хв їзди від Києва зламався “швидкісний” електропоїзд Hyundai, який прямував до Львова. Він простояв на ст. Клавдієво близько 2 годин. За непідтвердженими даними, причина НП – поломка струмоприймача і, як наслідок, обрив дроту. Внаслідок аварії на півдорозі застрягли 4 електрички, а це – тисячі пасажирів. Також на деякий час були заблоковані міжрегіональні поїзди, однак, їх намагалися пропустити швидше – відразу після лагодження лінії”.
А ось, що залишається секретом донині: при проїзді Хюндая станції Клавдієве – був зірваний контактний дріт. Він завис над з/б стовпчиком, який був встановлений над кабельною трасою. У підсумку струм пішов по стовпчику в кабель в релейну, де знаходилися люди…. В результаті почалася пожежа, яка знищила техніку майже на мільйон гривень. Технічною мовою це звучить так: “коротке замикання, попадання в кабелі пристроїв СЦБ високої напруги 27 кВ, з подальшим загоранням пристроїв СЦБ на посту ЕЦ в релейній”. Люди дивом не постраждали.
Місцевій владі вдалося приховати від преси пожежу такого масштабу. Станцію тимчасово перетворили на звичайний перегін. Але! Якщо враховувати, що згорів так званий “центр управління руху потягів” – виходить, величезна ділянка залізниці залишилася без контролю фахівців. Пасажири в проїжджаючих поїздах навіть не здогадувалися, що піддаються величезній небезпеці. Черговому доводилося цілодобово “тиснути на кнопку”, щоб “відкрити” світлофори проїжджаючим потягам. Цікаво, до якої катастрофи міг би привести випадковий сон цього чергового?
На одній з фотографій Ви можете бачити цілу зв’язку червоних дротів: від дивом уцілілого пульта, який повинен контролювати роботу світлофорів, місцеві умільці протягнули дроти до реле, але переїзна сигналізація так і не запрацювала. Ще вражає те, що керівництво залізниці зобов’язало місцевих працівників полагодити дорогущу техніку своїми руками і дало на це термін 3 тижні. Цей термін закінчується 12 січня. Відсутні деталі примудрилися замовити навіть на місцевому заводі за свій рахунок.
Вражає той факт, що після вкладення сотень мільйонів доларів в “швидкісний рух”, владу абсолютно не турбує той факт, що начинка ось таких от “центрів управління”, як у Клавдієво, буде виконана кустарним методом, а про сертифікацію і говорити вже не варто….
При цьому влада залякує працівників звільненням і вимагає від них неможливе – відтворити своїми руками техніку, вартістю мільйон. Фотографія з пучком червоних дротів якнайкраще характеризує стан української залізниці в 21 столітті. При космічних витратах “в полотно” – як видно, не вистачає елементарного.
І ще, цікаво, до яких ще “техногенних катастроф” приведуть злощасні Хюндаї? Адже трагедії на станції Клавдієве можна було уникнути. Начальники “швидкісного руху” задовго до того, що сталося, знали, що тиск натискання пантографа корейського Хюндая на український контактний дріт не витримує жодної критики. Але нічого не зробили. Хто за це відповість? І яких трагедій ще потрібно чекати від корейського дива?
За матеріалами:
censor.net.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас