Розмір шоколадних плиток непомітно скоротили на 10%
Те, про що британці давно здогадувалися, тепер офіційно доведено: розміри шоколадних плиток скорочуються, при тому, що ціни залишаються на колишньому рівні. Таким чином, відбувається прихована інфляція, з’ясувало Управління національної статистики країни.
Минулого року розміри шоколадних плиток провідних виробників скоротилися на 10%, пише Business Insider. Розраховуючи інфляцію, офіційний орган вперше звернув увагу на розмір продукції.
Наприклад, компанія Cadbury за рік зменшила розмір шоколадної плитки Dairy Milk з 49 грамів до 45 грамів, проте її ціна залишилася колишньою – 59 пенсів. Коробка пастили від Rowntree’s Fruit Pastilles полегшала на 35 г (з 205 г до 170 г), коробка Smarties тепер важить 147 г, а не 175 г, а Nestle’s Munchies Pouch полегшав з 150 г до 126 г.
Як зазначає Управління національної статистки, компанія зменшує розмір продукту через зростання витрат, пов’язаних зі збільшенням вартості какао і палива.
“У першу чергу, зростання інфляції тисне на картоплю, фрукти і кондитерські вироби. В останньому випадку спостерігається зменшення розмірів продуктів. Іншими словами, це збільшення у вартості, так як за ті ж гроші споживачі отримують менше”, – йдеться в доповіді.
За матеріалами: Вєсті Економіка
Поділитися новиною