В Україні почав зростати авторинок — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Україні почав зростати авторинок

5377
У жовтні 2012 року український авторинок продемонстрував 5%-ве зростання продажів, у порівнянні з минулим роком.
Операторам вдалося переломити тенденцію стагнації і завершити місяць з результатами на 8% кращими, ніж у вересні. Таким чином, сумарний результат за 10 місяців 2012 року також поки залишається в плюсовій зоні. Підросли майже всі основні «гравці».
Лідером ринку в жовтні залишився Hyundai, але до його результатів наблизилося відразу два конкуренти. Так, АвтоВАЗ продемонстрував 12%-ве зростання продажів і зміг вийти на друге місце. На користь російських автомобілів зіграла істерія навколо утилізаційного збору, і досить успішний сезон в аграріїв – основних клієнтів ВАЗу восени.
Почав наступати на «п’яти» лідерам і ЗАЗ, який у жовтні також наростив продажі. Стабільно посідає 4-у позицію KIA, а на п’ятому місці вже котрий місяць прописалися Geely. Очевидно, що такий стабільний результат – це плацдарм для нового зростання, яке очікує Geely з виходом на ринок двох нових моделей.
Активізувалися дилери Renault і Skoda, нарощують продажі і в мережі Volkswagen. Майже 13%-ве зростання було відзначено і у дилерів Nissan.
Але справжня боротьба розгорнулася в преміальному сегменті. Тут, за даними AUTO-Consulting, вже вкотре, змінилися лідери. Жовтень був явно за BMW. Дилери баварського концерну примудрилися збільшити збут на 50% і обігнати Mercedes-Benz, який також підріс. У жовтні ривок зробили і трейдери Volvo. Така жорстка конкуренція в преміумі свідчить про відсутність явних вподобань українських покупців якоїсь однієї марки. Лідерство визначає не бренд, а конкретні умови на ринку.
Неабияка боротьба розгорнулася і в стані китайських автовиробників. Якщо з першим місцем тут все давно вже зрозуміло. Це – Geely. На другій позиції – Chery, то за третє місце ведеться справжнє протистояння. Адже стати помітними на ринку – це головна мета нових дистриб’юторів китайських брендів. За даними AUTO-Consulting, жовтень був знову за BYD, а Great Wall ціною неймовірних зусиль наростив продажі на 62% але все одно поки програє.
Дистриб’ютор Lifan, навіть маючи в своєму активі широку «лінійку» автомобілів, серед яких новітній кросовер X60, продовжує пасти задніх. Чого не скажеш про нових конкурентів. Так, у жовтні про себе досить голосно заявили трейдери іранської Saipa. З однією моделлю Saipa мало не потрапила в топ-40 українського авторинку.
За матеріалами:
Auto-Consulting
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас