Facebook заробляє на мобільній версії по $3 млн щодня — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Facebook заробляє на мобільній версії по $3 млн щодня

457
Facebook повідомив про зростання доходів від мобільної реклами в третьому кварталі на 70%. У відповідь акції соціальної мережі злетіли на 12,9%
Акції Facebook вчора продемонстрували рекордне зростання – всього за день вони піднялися на 12,9%. Причиною ралі стала сильна звітність компанії за третій квартал: виручка досягла 1,26 млрд доларів проти очікуваного рівня в 1,23 млрд.
Інвесторів найбільше потішило випереджаюче зростання доходів від мобільної реклами. За три місяці обсяг цього бізнесу зріс на 70%, до 150 млн доларів. Експерти очікували, що виручка від мобільної реклами не перевищить 50 млн. У результаті, частка доходів від мобільної реклами в структурі виторгу компанії зрівнялася з часткою надходжень від розробників додатків і склала 14%. Основним джерелом доходу компанії, на яке припало 72% виручки, як і раніше, залишається реклама на повній версії сайту.
«Я хочу розвіяти міф, що Facebook не може заробляти на мобільній рекламі. Це було так раніше, півроку тому, коли ми ще не ставили собі такої мети», – резюмував виконавчий директор компанії Марк Цукерберг. «В середньому за день мобільна реклама приносить нам 3 млн доларів виручки», – уточнив фінансовий директор соціальної мережі Давид Ембертсман.
В результаті, капіталізація соціальної мережі зросла до 41,8 млрд доларів. Зазначимо, під час весняного IPO ринок оцінив компанію в 104 млрд доларів.
Facebook Inc. заснована в 2004 році. Найбільшим акціонером компанії з часткою в 28,1% є її засновник Марк Цукерберг. Facebook – найбільша у світі соціальна мережа. Число зареєстрованих користувачів перевищує 1 млрд осіб.
Нагадаємо, Facebook почала активно розвивати мобільний бізнес відразу після IPO. Тоді багато інвесторів критикували соціальну мережу за те, що її керівництво допустило швидке зростання мобільної аудиторії сайту без ефективних механізмів монетизації. Зараз аудиторія мобільної версії сайту становить близько 70 млн осіб, а вже до 2014 року вона може зрости до 100 млн користувачів.
У результаті, вже в кінці літа соціальна мережа почала тестувати нову технологію розміщення мобільної реклами, яка дозволяє показувати рекламні повідомлення в тому числі за межами соціальної мережі. Крім того, соціальна мережа оновила свої додатки для iOs і Android і почала розміщувати в них більше реклами.
«Напевно, оглядаючись назад, я можу сказати, що це було найбільшою стратегічною помилкою, яку ми допустили», – заявляв Цукерберг у вересні про рішення створювати мобільні додатки на базі відкритих стандартів, замість випуску додатків спеціально для смартфонів від Apple і пристроїв з ОС Android.
Facebook дійсно почала активніше монетизувати аудиторію мобільної версії сайту, погоджується аналітик Forrester Research Нейт Еліот. «Вже скоро компанії, можливо, доведеться знизити активність у цьому напрямку. Надмірне зростання реклами може відштовхнути користувачів», – констатує він.
Втім, незважаючи на зростання доходів, компанія як і раніше працює собі в збиток. У третьому кварталі втрати соціальної мережі склали 59 млн доларів проти 227 млн доларів прибутку роком раніше. Керівництво Facebook пояснювало втрати специфікою обліку, який вимагає визнання короткострокових витрат по опціонах на акції для співробітників. Втім, у порівнянні з другим кварталом показник таки покращився: три місяці тому збиток Facebook перевищував 150 млн доларів.
За матеріалами:
bfm.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас