Facebook закінчив ІІІ квартал зі збитком в $59 млн — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Facebook закінчив ІІІ квартал зі збитком в $59 млн

355
Найбільша соціальна мережа у світі – Facebook – відзвітувала про фінансові результати за III кв. Чистий збиток склав $59 млн при виторзі в $1,26 млрд.
Рік тому компанія була прибутковою: в III кв. 2011 чистий прибуток досягав 227 млн. Виручка зросла на 32% р/р завдяки більш активному розміщенню реклами, на яку припало 86% доходів компанії або% 1,09 млрд. Близько 14% рекламних доходів ($150 млн) припало на показ платних повідомлень на мобільних телефонах. Операційний прибуток зменшився на 9% до $377 млн.
Засновник соціальної мережі Марк Цукерберг, представляючи фінансові результати, заявив, що твердження скептиків про те, що Facebook не знає, як заробляти на користувачах мобільних пристроїв – чистої води міф. “В остаточному підсумку показники монетизації часу, проведеного на сайті з мобільних пристроїв, будуть вищі, ніж з настільних комп’ютерів”, – упевнений він.
Виручка від продажу контенту і ігор збільшилася на 13% до $176 млн. Користувачам набридло грати в “Веселого фермера” – виручка від продажів ігор компанії Zynga знизилася на 20% р/р.
В цілому інвестори залишилися задоволені результатами: на електронних торгах котирування акцій Facebook підскочили на 13% до $21,97.
Кількість користувачів мережі продовжує зростати: за підрахунками компанії, понад 1 млрд людей заходять на свою сторінку, як мінімум, раз на місяць. 600 млн з них роблять це зі смартфонів і інших мобільних пристроїв. Аудиторія сайту в Європі і США сповільнила темпи зростання, більшість нових користувачів прийшла з країн Азії та інших регіонів світу.
Збиток в $59 млн виник через те, що компанії довелося зарезервувати істотну суму для сплати податків за своїх співробітників, які в останні місяці активно розпродавали акції. Без урахування податків соціальна мережа показала б прибуток в $294 млн або 12 центів на акцію.
Фінансовий директор компанії Девід Еберсман підкреслив, що кількість показів реклами збільшилася на 27% р/р, а середня виручка за одне рекламне повідомлення зросла на 7%.
Компанія накопичила солідний запас готівки: на балансі компанії перебувають ліквідні інструменти на $10,5 млрд.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас